بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان افتتاح شد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

با حضور وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان افتتاح شد.

به گزارش تفسیری گروه علمیممتازنیوز، دکتر مرضیه وحید دستجردی در مراسم افتتاح بیمارستان روان کارگر نژاد کاشان گفت: این بیمارستان iبه لحاظ ساخت، فضای فیزیکی و آموزشی iبهترین بیمارستان روان پزشکی کشور است.
 
وی افزود: این بیمارستان با iبها ای بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و زیربنای ۶۶۰۰ متر از محل اعتبارات دانشگاه با مشارکت ۴۰ درصدی خیر سلامت جواد کارگرنژاد بنا شده است.
 
وزیر iبهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: خیرین سلامت فعالیتهای خوبی در کاشان دارند که نمونه بارز آن ساخت پروژه های افتتاحی امروز ( مرکز مدیریت حوادث و بیمارستان کارگرنژاد ) است.
 
برپایه این گزارش تفسیری، احداث بیمارستان اعصاب و روان کارگرنژاد کاشان در سال ۸۶ آغاز و این بیمارستان در دو طبقه همکف و اول احداث شده که طبقه همکف آن iبه امور درمانی و طبقه اول iبه امور اداری و آموزشی اختصاص یافته است.
 
براساس این گزارش تفسیری، با احداث این بیمارستان تعداد تخت های بستری اعصاب و روان کاشان از ۴۵ تخت موجود در ساختمان قدیمی بیمارستان اخوان iبه ۱۰۱ تخت افزایش می یابد.
 
برپایه این گزارش تفسیری، این بیمارستان در قالب ۶ بخش فوق تخصصی شامل روان پزشکی زنان، روان پزشکی مردان، اورژانس روان پزشکی زنان، اورژانس روان پزشکی مردان، روان پزشکی اطفال دختران و روان پزشکی اطفال پسران می باشد.
 
وزیر iبهداشت بر سر گلزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه علوم پزشکی کاشان حضور یافت
 
براساس این گزارش تفسیری، دکتر مرضیه وحید دستجردی و هیات همراه در این مراسم ضمن قرائت فاتحه برای شهداء دوران دفاع مقدس iبه ویژه شهدای گمنام با آرمان های امام راحل (ره) و شهداء تجدید میثاق کردند.
 
برپایه این گزارش تفسیری، در این مراسم دو خیابان حد فاصل دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی کاشان و خیابان حد فاصل دانشکده پزشکی و مجتمع بیمارستانی شهید iبهشتی کاشان iبه نام شهیدان حسین الماسی و محمد حسین هلی از شهدای دانشجوی پزشکی نام گذاری شد.
 
گفتنی است: دکتر وحید دستجردی در این مسافرت ضمن افتتاح بیمارستان اعصاب و روان کارگر نژاد و ساختمان مرکزی مدیریت حوادث و سریعتهای پزشکی کاشان، در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۲۸۰ تختخوابی کاشان، iبهره برداری از پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بوعلی و  مسکن متخصصین بیمارستان شهید رجایی آران و بیدگل شرکت خواهد کرد. و همچنین دیدار و سخنرانی در جمع خانواده معظم شهدا در آران و بیدگل و دیدار با خیرین سلامت منطقه کاشان از دیگر برنامه های مسافرت یک روزه وزیر iبهداشت iبه این شهرستان است./ع


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.