بیمه تامین اجتماعی رقابتی شود

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه در مراسمی با حضور علی فتحعلی مدیرعامل بیمه آرمان کشور، علیرضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین، بابایی مدیر درمان استان و جمعی از مسئولان و مدیران استانی اولین شعبه بیمه آرمان در استان قزوین فعالیت خود را آغاز کرد.

علیرضا محسنی ظهر در مراسم افتتاح اولین شعبه بیمه آرمان در قزوین گفت: در زمینه صنعت بیمه هنوز تا وضعیت ایده آل فاصله زیادی داریم و باید با فرهنگ سازی بتوانیم مردم را به استفاده از خدمات بیمه ای بیشتر راغب کنیم.

وی افزود: بیمه، صنعت پیچیده ای است که به حمایت مسئولان و استقبال مردم نیازمند است تا در مواقع مورد نیاز به کمک مردم آمده و دغدغه آنها را کمتر کند.

محسنی بیان کرد: فعالیت بیش از ۲۵ شرکت بیمه در کشور بیانگر بسترسازی مناسب برای رقابتی سالم و ارائه خدمات متنوع به مردم است و در بیمه تامین اجتماعی هم اگر شرایط رقابت فراهم می شد با کمال میل از آن استقبال می کردیم.

این مسئول یادآورشد: برای اینکه بستر رقابتی سالم در صنعت بیمه فراهم شود آماده همه گونه همکاری با شرکت های بیمه ای بخش خصوصی هستیم و معتقدیم بدون مشارکت بخش خصوصی نمی توان خدمات مناسبی به مردم ارائه کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین با بیان قابلیت های صعتی و کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: شرکت های بیمه با ارائه خدمات متنوع می توانند در بخشهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی بخوبی فعالیت کنند و پوشش بیمه ای خود را گسترش دهند.

در این مراسم شعبه جدید بیمه آرمان در بلوار مدرس قزوین افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.


 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.