بیمه دانا در سال قبل ۱۰۰۰ میلیاردی شد

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:مدیرعامل بیمه دانا از تولید ۱۰۶۸ میلیارد تومان حق بیمه در این شرکت در سال ۹۲ خبر داد که بیش از تمام پیش بینی ها بوده است.

به گزارش ممتاز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا بیژن صادق در اولین جلسه شرکت با تبریک سال تازه به مدیران و کارکنان، به آمارهای انتشار یافته اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در سال قبل پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشتیم که بیش از انتظار ما بود.

وی با تشکر و قدردانی از مدیران و پرسنل شرکت افزود: در سال قبل حدود ۱۰۶۸میلیارد تومان پرتفو ساماندهی شد و نسبت خسارت نیز به ۵۸ درصد رسید که آمار امیدوار کننده ای محسوب می گردد،با این حال در سال جاری معیار تولید حق بیمه کیفیت پرتفو  و سود آوری است.

صادق با اشاره به راه اندازی نرم افزار تازه و تلاش های صورت گرفته در سال قبل برای اصلاح پاره ای ازمشکلات گفت: شرکت بیمه دانا در حوزه بیمه های الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات به شرکتی پیشرو در صنعت بیمه تبدیل خواهد شد .

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به تعامل صورت گرفته با چند بانک ابراز امیدواری کردبا هماهنگ شدن مدیریت های فنی و مالی، صدور بیمه نامه ها بر اساس نرم افزار تازه انجام پذیرد و تجمیع حسابهای بانکی به نتیجه برسد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.