بیمه سامان حامی خانواده های ایرانی شد

بینا- بیمه سامان که به تازگی در بازار فرابورس تهران پذیرفته شده است در راستای سیاستهای حمایتی نظام مقدس کشور و پیروی از سیاستهای وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی ، موفق به دریافت تقدیرنامه از صندوق تامین خسارتهای بدنی گردید.
به گزارش ببنا، بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات نوین بیمه ای و ایفای تعهدات و مسئولیتهای اجتماعی خود که همانا حمایت از خانواده های ایرانی و بالاخص اقشار آسیب پذیر جامعه می باشد، توانسته است در راستای اجرای کامل ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون بیمه شخص ثالث، مصوبه ۱۳۸۷ در حمایت و کمک به زیان دیدگان حوادث رانندگی، یکی از خدمت رسانان این رسالت خداپسندانه باشد.
روابط عمومی شرکت  بیمه سامان با تلاش همیشگی کارکنان خود  در ایجاد شفافیت مالی و پیروی از قوانین و سیاستهای دولت محترم و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، خدمات رسانی مطلوب و صحیح به هموطنان عزیز را از نکات بسیار مهم در صنعت بیمه دانست.
بیمه سامان، یکی از اعضای گروه مالی سامان میباشد که از سال ۱۳۸۳ فعالیت بیمه ای خود را در کلیه رشته های بیمه ای اشخاص، اموال و مسئولیت آغاز نموده و هم اکنون با بیش از ۱۵۰۰ نماینده و ۱۵ شعبه در سطح کشور، خدمات و محصولات بیمه ای را به طور گسترده ای در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.