بیمه سامان حامی زائران در سفرهای زیارتی

۱۷ام بهمن ،

بینا- سرپرست مدیریت بیمه های اشخاص سامان گفت: ازاین پس در سفرهای زیارتی خود همراهی مطمئن داشته باشید.

به گزارش بینا، دکتر داوود الماسی اعلام کرد: بیمه مسافرتی سامان با ارائه طرحهای  بسیار مناسب، حوادث غیر مترقبه در سفرهای زیارتی شما را پوشش میدهد. ایجاد امنیت و اطمینان در سفر از اهداف بیمه سامان در ارائه طرحهای های تازه بیمه مسافرتی سامان میباشد که از مهمترین آنها میتوان به طرح مخصوص حجاج و زائرین ایرانی به عربستان سعودی و عتبات عالیات (کشورهای سوریه و عراق) نیز اشاره کرد.
وی افزود: این نوع بیمه نامه جهت کلیه زائران و با هدف آسایش خاطر آنها در طول سفرهای زیارتی خارج ازکشور به بازار آمده است.
با توجه سفرهای زیارتی هموطنان عزیز، با درنظر گرفتن ازدحام و شلوغی مکان های زیارتی و بعضاً وجود مشکلات در دسترسی به مراکز درمانی در هنگام وقوع حوادث و بیماریها، کمک رسانی و مساعدت خاصی دراین مواقع نیاز است که این خدمات از طرف شرکت بیمه سامان بصورت تخصصی ارائه می گردد.
درهمین راستا بیمه سامان با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در محل، امکان بهره مندی زائران عزیز کشورمان را از این خدمات مورد نیاز فراهم می آورد.
بیمه سامان به منظور دستیابی به آرامش خاطر هموطنانی که برای ادای تکالیف مذهبی و یا تشرف به  آستان اهل بیت به خارج از کشور سفر می کنند، با ارائه بیمه مسافرتی سامان هزینه های فوریتهای پزشکی ، دندانپزشکی ، مفقود شدن چمدان ، تاخیر در پرواز و موارد مختلف دیگر را در بیمه نامه خود تحت پوشش قرار داده است.
گفتنی است زائرین محترم برای تهیه بیمه مسافرتی سامان میتوانند به شعبه بانک سامان در فرودگاه امام خمینی (ره)، دفاتر خدمات مسافرتی و یا به نمایندگی های مجاز بیمه سامان در سراسرکشور مراجعه نمایند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.