بیمه سامان مجوز آموزش نمایندگی‌ گرفت

۱۳م اسفند ،

بینا- شرکت بیمه سامان در راستای چشم انداز خود مبنی بر خلاقیت و تمایز در ارائه محصولات و خدمات منحصر به فرد اقدام به تدوین و ارائه خدمات آموزشی به نمایندگان و پرسنل این شرکت نموده است.
به گزارش بینا، در این راستا و در پی تصمیم اخیر مدیریت نظارت بر دفاتر خدمات بیمه‌ای بیمه مرکزی ج.ا.ا. مبنی بر ارایه مجوز آموزش و آزمون نمایندگی‌ها به شرکت‌های بیمه‌ای، مجوز آموزش و آزمون نمایندگان به شرکت بیمه سامان اهدا گردید.
مهرنوش شوقی، مدیر امور منابع انسانی شرکت بیمه سامان در این باره افزود: شرکت بیمه سامان در راستای نیل به اهداف توسعه ای صنعت بیمه کشور و حرکت همسو با سیاستهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سیستم آموزشی خود را بگونه ای طرح ریزی و اجرا نموده است که توسعه کیفی و ارتقاء سطح دانش و توان فنی و حرفه ای کارکنان و نمایندگان شرکت بیمه سامان را به بهترین نحو تأمین نماید. این شرکت با افزایش کیفیت و کمیت دوره های آموزشی و با بهره گیری از دانش روز دنیا و ابزارهای نوین آموزشی، طی بازدیدهاو ارزیابی سیستم آموزش شرکتبیمه سامان توسط کارشناسان بیمه مرکزی، موفق به کسب مجوز برگزاری دوره های آموزشی متقاضیان نمایندگی بیمه گردید.
وی در ادامه افزود: از جمله اقدامات مؤثر بیمه سامان اخذ استاندارد تخصصی در امر آموزش، بهره گیری از اساتید مجرب در جهت ارتقای دانش فنی بیمه ای نمایندگان، راه اندازی سیستم مدیریت آموزش (LMS) و به روز رسانی مستمر محتوای آموزشی دروس فنی بیمه ای می باشد.
بیمه سامان فعالیت خود را مبتنی بر شناخت و تعریف بازارهای نوین بیمه و ارائه خدماتی متنوع و متناسب با نیازها و خواسته های بیمه گذاران از سال ۱۳۸۳ آغاز نموده است. این شرکت تعداد ۱۲۵۰نماینده دارد که در شهرهای و روستاهایمختلف کشورمان در حال خدمات رسانی به مردم عزیزمی باشند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.