بیمه سامان همراه زائران درسفرهای زیارتی

۲۳ آبان ،

بینا- معاون طرح و برنامه بیمه سامان اعلام کرد: بیمه مسافرتی سامان با ارائه طرحهای  بسیار مناسب، حوادث غیر مترقبه در مسافرتهای زیارتی شما را پوشش میدهد. ایجاد امنیت  و اطمینان در مسافرت از اهداف بیمه سامان در ارائه طرحهای های تازه بیمه مسافرتی سامان میباشد که از مهمترین آنها میتوان به طرح مخصوص عتبات عالیات (کشورهای سوریه و عراق) و نیزعربستان صعودی اشاره کرد.
به گزارش تفسیری بینا، احمد رضا ضرابیه افزود: این نوع بیمه نامه جهت کلیه زائران و با هدف آسایش خاطر آنها در طول مسافرتهای زیارتی خارج ازکشور به بازار آمده است.
با توجه به اینکه درفصل مسافرتهای زیارتی هستیم و با درنظر گرفتن ازدحام و شلوغی مکان های زیارتی  و بعضاً وجود مشکلات در دسترسی به مراکز درمانی در هنگام وقوع حوادث و بیماریها ، کمک رسانی و مساعدت خاصی دراین مواقع نیاز است که این خدمات از طرف شرکت بیمه سامان بصورت تخصصی ارائه می گردد.
درهمین جهت بیمه سامان با بهره گیری از بهترین سرویسهای خدمات رسانی در محل، امکان بهره مندی زائران عزیز کشورمان را از این خدمات فرآهم می آورد.
بیمه سامان به منظور  تامین اعتماد و دستیابی به آرامش خاطر هموطنانی که برای ادای تکالیف مذهبی به خارج از کشور مسافرت می کنند، با ارائه بیمه مسافرتی سامان بها های سریعتهای پزشکی ، دندانپزشکی ، مفقود شدن چمدان ، تاخیر در پرواز و موارد مختلف دیگر را در بیمه نامه خود تحت پوشش قرار داده است .
بیمه سامان با چشم انداز خلاقیت و تمایز در ارائه خدمات به مشتریان آینده نگر، فراهم کنند کلیه خدمات بیمه ای است.
هموطنان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره بیمه مسافرتی سامان با شماره تلفن های ۸۹۴۳ – ۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.