بیمه طلایی بازنشستگان و حذف هزینه های درمانی

۳۰م دیماه ،

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان، تمامی هزینه های درمانی طبی و جراحی های تخصصی و عمومی و داروهای تخصصی بدون سقف از سوی سازمان بیمه گر پرداخت می گردد.

عبدالرضا شیخ الاسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،  گفت: با اختصاص یک صد میلیون تومان اعتبار برای اجرای بیمه طلایی درمان بازنشستگان از سوی دولت، تمامی بازنشستگان به محض مراجعه به بیمارستان ها و یا مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان بیمه گر بدون پرداخت وجه و طی مراحل اداری پذیرش شده و مورد مداوا قرار می گیرند.
وی در ادامه با اشاره به اجرای خدمات به بازنشستگان در قالب بسته حمایتی تصریح کرد: دولت دهم با هدف کاهش هزینه های پزشکی بازنشستگان کشوری و ارائه خدمات با کیفیت درمانی از نهم دی ماه اقدام به ارائه خدمات تازه در قالب بسته حمایتی کرده است.
شیخ الاسلامی تاکید کرد: خدمت تازه دولت در حوزه بهداشت و درمان در قالب بیمه طلایی با استقبال و رضایتمندی جامعه بزرگ بازنشستگان کشوری روبرو شده که این امر خود حاکی از خدمات و اقدامات دولت دهم در حوزه سلامت است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: با اجرای بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان، تمامی هزینه های درمانی طبی و جراحی های تخصصی و عمومی و داروهای تخصصی از سوی سازمان بیمه گر پرداخت می گردد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.