بیمه طلایی فرهنگیان تمدید شد

۲۹فروردین۱۳،

بینا- قرارداد بیمه طلایی فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش  با شرکت سهامی بیمه ایران  برای سومین بار متوالی تمدید شد.
به گزارش بینا؛ فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش  و پرورش از سال ۸۹ تحت پوشش خدمات این بیمه قراردارند و امروز فرهنگیان برای چهارمین سال متوالی تحت پوشش این بیمه نامه قرارگرفتند.
تفاهم نامه بیمه طلایی امروز بین جواد سهامیان مقدم رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران و وحید کیارشی معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش مبادله و این قرارداد تمدید شد.
معاون توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش درحاشیه تبادل این تفاهم نامه گفت:معتقدم این  قراردادیکی از بزرگترین قراردادهای با پرتفوی بسیار بالا درصنعت بیمه کشوراست که به اسم بیمه طلایی معروف است.
وحید کیارشی با بیان اینکه بیمه طلایی یک بیمه تکمیلی درمان است،افزود: البته دراین تفاهم نامه که امروز مبادله شد تنها بیمه تکمیلی درمان تحت پوشش بیمه ایران قرار نگرفت بلکه مجموعه ای از فعالیت های بیمه ای این وزارت خانه را به شرکت معظم بیمه ایران واگذار کردیم.
وی با اشاره به اینکه این قرارداد در سال سال ۸۹  منعقد و در دو سال قبل نیز تمدید شده است،تصریح کرد: مسوولان وزارت آموزش و پرورش دردولت دهم از همان آغاز به کار در این وزارت خانه به دنبال این بودند که نظام بیمه ای مناسبی را برای اطمینان خاطر فرهنگیان تدارک ببینند از این رو  قرارداد بیمه طلایی را برای تامین بیمه های درمان کارکنان شاغل با بیمه ایران منعقد کردیم و خوشبختانه تا به امروز نیزاین قرارداد ادامه یافته است.
وی ادامه داد: دراین قراردادفرهنگیان اکثر خدمات بیمه ای را از شرکت سهامی بیمه ایران بدون سقف دریافت می کنند.
کیارشی دراین ارتباط به پرداخت بدون سقف هزینه های بستری و جراحی،سرپایی و پاراکلینیکی و دارویی اشاره کرد و افزود: تنها در هزینه های دندانپزشکی و عینک محدودیت داریم و درسایر موارد بیمه ایران بدون سقف تمامی هزینه های درمانی فرهنگیان را تقبل و پرداخت می کند.
به گفته وی هم اکنون با گسترش جغرافیایی و خدماتی که بیمه ایران به فرهنگیان داده است بیش از یک میلیون ۹۰۰ فرهنگیان شاغل و خانواده تحت پوشش آنان تحت پوشش این بیمه نامه می باشند و از این امکان بهره مند شده اند که ۹۵ درصد شاغلین را شامل می گردد.
وی اضافه کرد :‌در سال تازه علاوه بر شاغلین رسمی، پوشش درمان تکمیلی برای کارکنان قراردادی و تمامی اشخاص تحت تکفل آنان که  ۲۱۰ هزار نفر را دربر می گیرد نیز به این قرارداد افزوده شد.
همچنین درقالب این سبد بیمه ای بیمه عمر مصوب کارکنان وزارت آموزش و پرورش برای ۹۴۰ هزار نفر و ۵۸۰ نفر بازنشستگان نیزتمدید شد.
افزون براین، بیمه عمر مکمل برای ۴۵۰ هزار نفر شاغل و ۲۰۰ نفربازنشسته و  پوشش بیمه آتش سوزی برای مراکز آموزش و کارکنان منازل که بیش از ۱۰ هزار واحد می گردد نیز دراین قرارداد آمده و تمدید شد.
به گفته وی درادامه این قراردادخودروهای آموزش و پرورش و کارکنان این وزارتخانه با تخفیفی که بیمه ایران برای کارکنان در نظر گرفته است نزد این شرکت بیمه شدند.
این درحالی است که بیمه ایران  ۱۲ میلیون دانش آموز را تحت پوشش بیمه نامه حوادث دانش آموزی قرارداد و  دانش آموزان و کارکنان اعزامی  این وزارت خانه به سفر راهیان نورنیز تا سقف دیه کامل نزد این شرکت بیمه شدند.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران نیز درادامه این جلسه گفت:مسوولان و کارکنان بیمه ایران این بیمه نامه را علاو بریک قرار داد تجاری یک قرارداد معنوی می دانند از این رو با  هدف و منظور خاص اصرار بر تمدید این قرارداد دارند.
جواد سهامیان مقدم ادامه داد: هدف اصلی ما خدمت به قشر محترم فرهنگی و قدردانی از آنان است که در سایه توجهات باری تعالی و فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص درمان بیماران، امروز این مهم برای سومین سال متوالی برای قشر فرهنگی اجرایی شد.
وی افزود:‌برهمین اساس تاکید براجرای این قرارداد داریم و به هیچ وجه نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درادامه از همکاران خود درسراسر کشور خواست خدمات بیمه ای را بدون انقطاع به فرهنگیان ارائه کنند.
به گفته وی این یک قرارداد جمعی و مجموعه ای از قراردادهاست و در طی آن تمامی دارایی های آموزش پرورش و فرهنگیان تحت پوشش بیمه ای این شرکت قرار می گیرد.
سهامیان مقدم ادامه داد:خوشبختانه بیمه ایران درگذشته رضایت فرهنگیان را جلب کرده وهمواره در کنار آنان بوده است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
در این جلسه علاوه برمسوولان وزارت آموزش و پرورش و بیمه ایران رحیم مصدق معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی به عنوان ناظرحضور داشت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.