بیمه طلایی فرهنگیان تکلیف وزارت آموزش و پرورش نیست

وزیر آموزش و پرورش:

حاجی بابایی گفت:تعدادی از معلمان به شکل نهضت سوادآموزی هستند که قانون نحوه جذب این دسته از معلمان نیز همانند سابق روند قانونی خود را طی می کند.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حاجی بابایی افزود: تعدادی از معلمان به شکل نهضت سوادآموزی هستند که قانون نحوه جذب این دسته از معلمان نیز همانند سابق روند قانونی خود را طی می‌کند.

وی تاکید کرد: این وزارتخانه بدون مصوبه مجلس و خارج از چارچوب قانون حق جذب یک معلم را نیز ندارد چرا که براساس قانون باید پاسخگو باشیم اما در صورت اجازه مجلس و قانون می توانیم معلمان بیشتری جذب و استخدام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت:دیگر در کشور معلم حق التدریس وجود ندارد.

وی درباره بیمه طلایی فرهنگیان نیز خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد موضوع این قانون در اختیار وزارت کار و رفاه و بقیه در اختیار ماست که هنوز با وزارت رفاه به نتیجه نرسیده ایم اما آنان تلاش می کنند تا این مسئله نیز حل شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیمه طلایی فرهنگیان از تکالیف این وزارتخانه نیست و در صورتی که وزارت کار و رفاه آمادگی حل حقوقی این مهم را داشته باشد ما نیز آماده ایم تا در این باره با این وزارتخانه هماهنگی کنیم.

حاجی بابایی درباره رسیدگی به تخلفات زمان ثبت نام دانش آموزان نیز گفت: اولیای دانش آموزان از مدارس دولتی گرفته تا غیردولتی در صورت بروز تخلف از جمله دریافت مبالغ غیرمتعارف در زمان ثبت نام می توانند به ده شماره تلفن اعلام شده از سوی این وزارتخانه اعلام کنند تا به سرعت رسیدگی شود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.