بیمه ملت صدرنشین معاملات بورسی ها شد

۲۲م آذر ،

بینا- در معاملات امروز بیست و دوم آذرماه، سهام هشت شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.
به گزارش بینا، در معاملات امروز بازار سرمایه در صدر بیشترین حجم معاملات گروه بیمه ای ها قرار گرفت و توانست بیش از دو میلیون سهم را در تابلوی بازار ثبت کند. سایر نمادها تحرک خاصی نداشتند ضمن اینکه نماد آسیا قیمت نخورد و بیمه میهن هم جهت برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده بسته شد. در حال حاضر نماد شرکتهای بیمه سامان، میهن و دی بسته است. در مجموع بازار امروز رونق خاصی نداشت و البته کل بازار سرمایه هم روند کاهشی داشت. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰٫۵۷ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۷۰ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت در مقایسه با روز قبل تغییری نداشت. در این نماد ۲,۱۴۳,۸۲۳ سهم به ارزش ۲,۳۵۶ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱٫۰۹۹ ریال بسته شد.
بیمه پاسارگاد نسبت به روز قبل ۵۳ ،۰ درصد کاهش داشت. در این نماد ۱۶۵,۱۰۰ سهم به ارزش ۳۴۴ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۲,۰۸۱ ریال بسته شد.
بیمه پارسیان نیز حجم معاملاتی برابر ۴۸۳،۴۳ سهم به ارزش ۹۵ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۰،۰۹ درصد کاهش،  ۲,۲۰۷ ریال بود.
بیمه البرز با کاهش ۰٫۰۸ درصدی و حجم ۳۱,۳۹۲  سهم به ارزش ۱۲۲ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۳,۹۴۶ ریال، بیمه نوین نیز با حجم ۱۶,۶۷۶ سهم به ارزش ۳۰ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱,۷۷۳ ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه آرمان با حجم معاملات ۱۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۱۹ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با کاهش ۴،۹۷ درصدی به رقم ۱,۹۴۲ ریال رسید. نماد دانا نیز با کاهش ۰٫۱۶ درصدی و مبادله ۳,۵۵۲ سهم به ارزش ۱۵میلیون ریال و با قیمت پایانی ۴,۴۳۳ ریال بسته شد.
بیمه ما با ۴٫۹۸ درصد کاهش مواجه بود. در این نماد ۱۰۰ سهم داد و ستد شد و قیمت پایانی این سهم ۱,۲۵۸ ریال بود.
آخر هفته بازار روز خوشایندی برای شاخص بازار نبود. شاخص کل بورس با ۰٫۵۹ درصد کاهش به رقم ۳۳۶۸۷ رسید. بسیاری از معامله گران در این روزهای پایانی فصل پاییز در حال شناسایی سود می باشند و همچنین شرکتهای سرمایه گذاری که به پایان سال مالی خود نزدیک می شوند هم از فرصت استفاده کرده و سود شناسایی می کنند. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به پتروشیمی پردیس با ۳۸ و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به چادرملو با ۶۲ واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۶,۵۴۴ میلیون سهم به  ارزش ۱,۳۱۷,۲۲۳٫۱۹ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.