بیمه پاسارگاد تسهیلات تازه می دهد

۱۹خردادماه،

بینا- شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تسهیل ارایه خدمات به عموم هموطنان گرامی ، امکان پرداخت حق بیمه های بیمه عمر و تامین آتیه را از طریق درگاه الکترونیکی و خودپردازهای بانک پاسارگاد میسر نمود.
به گزارش بینا، از طریق راه اندازی نسخه تازه نرم افزار صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه امکانی فراهم شده تا کلیه دارندگان بیمه نامه عمر و تامین آتیه از طریق پایگاه اطلاع رسانی بیمه پاسارگاد و انتخاب گزینه «پرداخت الکترونیک حق بیمه عمر و تامین آتیه» و سپس انتخاب گزینه «پرداخت حق بیمه از طریق اینترنت بانک پاسارگاد» با استفاده از  “شناسه قبض” و “شناسه پرداخت” مبلغ اقساط بیمه نامه خود را پرداخت نمایند.
همچنین بیمه گذاران این بیمه نامه می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک پاسارگاد در سراسر کشور و انتخاب منوی «پرداخت قبوض » با وارد کردن “شناسه قبض” و “شناسه پرداخت” مندرج در برگه های دفترچه، حق بیمه مربوطه را پرداخت نمایند .
شایان توجه است در نرم افزار تازه  مشاغل خلبانی، آتش نشانی، مهمانداری، غواصی و تکنسین(حفار، معدن، برق فشار قوی و ساخت تونل) به عنوان مشاغل خطرناک در نظر گرفته شده ، بنابراین ضروری است چنانچه شغل بیمه شدگان بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد یکی از این مشاغل باشد و تمایل به اضافه نمودن پوشش های اتفاق را نیز داشته باشند ، می توانند با مراجعه به مراکز صدور از این امکان بهره مند شوند.
گفتنی است، دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد که دفترچه های آنان فاقد شناسه های پرداختی است با مراجعه به مراکز صدور و دریافت دفترچه های تازه که دارای “شناسه قبض” و “شناسه پرداخت” باشد، می توانند علاوه بر پرداخت اقساط خود در شعب بانک های پاسارگاد ، تجارت و کشاورزی به صورت حضوری ؛ از طریق اینترنت بانک و یا عابر بانک های پاسارگاد نیز اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.