بیننده‌ای که ویلایش را یک ماه به مهران مدیری داد!

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

165-38موسیقی – خانه هنر (سینما)/ خبرگزاری ایسنا نوشت:

آخرین مرحله از قرعه‌کشی سریال «ویلای من» در حالی با حضور مهران مدیری و جمعی از بازیگران این سریال برگزار شد که این روزها عرضه‌ی سریال تازهی از این کارگردان را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران مدیری کارگردان و تهیه‌کننده «ویلای من» در این مراسم ضمن تشکر از اشخاصی که در توزیع و اهدای جوایز همکاری داشتند، سه بار تأکید کرد: «ویلای من» تمام شد. قسمت آخر داشت و سه ویلای آن نیز اهدا شد.

وی افزود: در هزاران هزار کامنتی که از طرف مردم به دست ما رسید عنوان شده بود که چرا «قهوه تلخ» و «ویلای من» تمام نشد، اما «ویلای من» تمام شد و آخرین ویلایش هم امروز داده شد.

مدیری همچنین با اشاره به سریال تازه خود با عنوان «شوخی کردم» بیان کرد: مجموعه دوم «شوخی کردم» سه‌شنبه هفته آینده اول بهمن‌ماه توزیع می‌شود؛ «شوخی کردم» متفاوت است و به خاطر جنس و موضوعاتش صبر می‌خواهد تا جا بیافتد.

او ادامه داد: مطمئنم که «شوخی کردم» جای خود را بین مردم باز می‌کند؛‌ ضمن اینکه مجموعه اول آن به طور عجیبی فروش خوبی داشته است و این سبب خوشحالی است و نشان می‌دهد که مردم دوستش داشتند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، مراسم سومین و آخرین قرعه‌کشی «ویلای من» با حضور مدیرعامل گلرنگ‌پخش و همچنین مدیرعامل گلرنگ رسانه برگزار شد.

از جمله بازیگران «ویلای من» نگین معتضدی، کمند امیرسلیمانی، عارف لرستانی، ماندانا سوری و غلامرضا نیک‌خواه در این مراسم حضور داشتند.

در آخرین قرعه‌کشی سریال «ویلای من»، هادی اصغرپور ۳۴ ساله از شهرری برنده یک دستگاه ویلا و میترا خان‌شقاقی ۶۰ ساله از تهران برنده ۱۰ میلیون تومان شدند. همچنین قرعه‌کشی مجموعه دوازدهم تا بیستم نیز انجام شد.

***

مراسم قرعه‌کشی «ویلای من» با پخش قرائت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد.

مارال دوستی، تهیه‌کننده رادیو نیز در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم عنوان شد که تعداد ۳۷۸ هزار و ۶۶۹ مخاطب کد «ویلای من» را پیامک کرده‌اند.

پس از قرعه‌کشی، زمانی که مهران مدیری با برندگان جوایز تماس می‌گرفت تا برنده شدنشان را به آنها خبر دهد برندگان ابتدا باور نمی کردند به همین سبب مدیری از حاضران خواست تا برندگان را تشویق کنند.

همچنین هنگامی که مدیری با اصغرپور، برنده ویلا تماس گرفت به او گفت «فکر می‌کنی چه برنده شده‌ای؟» و او بیان کرد که «هرچه باشد؛ شما کم نمی‌دهید»؛ این مخاطب زمانی که باور کرد ویلا برنده شده است به مدیری گفت: ویلا را می‌دهم به خودت یک ماه بروی تفریح کنی!

مدیری هنگامی که با خان شقاقی، برنده ۱۰ میلیون تومان نیز تماس گرفت تا به او خبر دهد ابتدا باور نکرد تا اینکه حاضران در مراسم او را تشویق کردند و در پایان گفت‌وگویش با بیان اینکه با مدیری هم محله‌ای است همه حاضران را به خنده انداخت و مدیری به شوخی به او گفت: این را بعدا فقط به خودم می‌گفتید نه در بین همه حاضران.

منبع: ایسنا


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.