بیننده جشنی ده ساعته در شبکه یک سیما باشید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

برنامه عیدانه شبک یک سیما به مدت ده ساعت روی آنتن می‍ رود. این برنامه از پنجشنبه ۱۹:۳۰ آغاز و تا پایان اذان صبح میهمان خانه هر ایرانی است.

به گزارش هنرآنلاین؛ جشن عید سعید فطر در شبکه یک سیما با اعلام اسامی برندگان مسابقه های پیامکی برنامه شهر باران همراه می گردد.

ارغوانی تهیه کننده برنامه با اعلام این خبر اضافه کرد: از آنجا که جشن عید فطر ادامه برنامه افطار شبکه یک سیما ( شهر باران ) خواهد بود؛ اسامی برندگان مسابقه های پیامکی که در طول یک ماه در این برنامه پخش شد؛ در برنامه روز جمعه اعلام می گردد.

وی اضافه کرد: در این روز به قید قرعه به شانزده نفر از شرکت کنندگان هزینه سفر زیارت به مشهد مقدس با یک نفر همراه اهداء خواهد شد. بدیهی است مسابقه پیامکی دیگری نیز در برنامه جشن عید فطر خواهیم داشت که در پایان آن اسامی برندگان این مسابقه نیز اعلام خواهد شد.

ارغوانی دعوت از هنرمندان، ورزشکاران و نخبگان کشور را از دیگر آیتم های برنامه خواند و اضافه کرد: در هر بخش از برنامه پیش از حضور هر یک از میهمانان تیزری از سال‌های فعالیت کاری وی به تصویر در می آید.

وی پخش موسیقی زنده را از دیگر آیتم‍ های این برنامه دانست و اضافه کرد: در کنار موسیقی زنده کلیپ هایی از هنرمندان جوان کشورمان مانند شهاب رمضانی، مهدی احمدوند، حامد زمانی، شهید شهروز و میثم ابراهیمی در دستور کار برنامه قرار دارد.

گفتنی است مجریان این برنامه شاد محمد سلوکی و مبینا نصیری خواهند بود.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.