بیوک لاکراس تازه را معرفی کرد

۱فروردین ۱۳،

بیوک لاکراس تازه را معرفی کرد

Bookmark and Share

یک روز پیش از اینکه نمایشگاه خودروی نیویورک درهای خود را به روی خبرنگاران باز کند، بیوک مدل به روز شده سدان بزرگش لاکراس را معرفی کرد.

لاکراس که در میانه عمرش به روز می‌شود به جای تغییرات ساختاری و قوای محرکه، بیشتر در امکانات و تکنولوژی تغییر کرده است. با این حال ظاهر ماشین با الهام از مدل کوچکتر و تازهتر ورانو ساده‌تر و شیک‌تر شده است. جلوپنجره ماشین مهمترین عنصر بصری این خودرو هم پررنگ‌تر شده است و از چراغ‌های ال‌ائی‌دی در جلو و عقب ماشین استفاده شده است. 

بیوک لاکراس را با موتورهای ۲.۴ لیتری چهار سیلندر و ۳.۶ لیتری شش سیلندر با قدرت ۳۰۴ اسب بخار می‌سازد. هر دو موتور با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. 

بیوک لاکراس تازه را معرفی کرد

تغییرات مهم در داخل خودرو داده شده است. داشبورد، کنسول و صندلی‌های نو شده است و بیشتر کنترل‌های و دکمه‌ها تازه است که می‌توان با دو تزیین چرم مشکی یا ترکیب چرم قهوه‌ای و چوب سفارش داد. 

بیوک سیستم اینفوتینمنت ماشین را هم به روز کرده است. تعداد کنترل‌های سیستم تازه برای ساده‌تر بودن از ۱۷ به هفت کاهش یافته است. سیستم‌های ایمنی تازه‌ای هم به لاکراس اضافه شده است. سیستم اخطار برخورد با خودروی جلویی، اخطار هنگام خروج از خطوط جاده، اخطار برای تغییر جهت ناگهانی، و سیستم مراقبت از نقاط کور آینه‌ها از جمله امکانات ایمنی تازه لاکراس است. 

بیوک لاکراس تازه را معرفی کرد

لاکراس پرفروش‌ترین خودروی بیوک است. بیوک می‌گوید از سال ۲۰۰۹ که این مدل را به بازار عرضه کرده تا کنون بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در سراسر جهان فروخته شده است. با این حال فروش در حال کاهش است. بیوک در سال ۲۰۱۲ حدود ۵۷ هزار دستگاه لاکراس در آمریکا فروخت که نسبت به سال ۲۰۱۱ حدود سه درصد کمتر بود. 

بیوک امیدوار است لاکراس تازه که از تابستان به بازار عرضه می‌شود بتواند فروش خودرو را بیشتر کند. 

بیوک در نمایشگاه نیویورک مدل تازه ریگال را هم عرضه خواهد کرد. فروش این مدل سال قبل نزدیک به ۴۰ درصد کاهش یافت.

برچسب ها : نمایشگاه نیویورک ۲۰۲۴ | بیوک | لاکراس | تاریخ : ۲۰۲۴/۰۳/۲۵
  • استفاده از مطالب و تصاویر این پایگاه اینترنتی تنها با ذکر منبع و لینک به “سایت خودرو” مجاز است


www.khodroreview.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.