بیوگرافی آقای پاول دورف سازنده تلگرام + عکس


به گزارش سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز:

بیوگرافی مدیر تلگرام ، بیوگرافی پاول دورف سازنده تلگرام : این اتفاق ڪه از اوایل سال رخ داد با چنان سرعتی صورت گرفت ڪه به «مهاجرت ایرانیان به تلگرام» مشهور شد ؛حال با سازنده آن آشنا شوید…

پاول دورف سازنده تلگرام

سازنده تلگرام  – بیوگرافی مدیر تلگرام ، زندگینامه پاول دورف سازنده تلگرام

 
در سالهای گذشته موج های خبری متعددی از تعلق شبڪه های اجتماعی فیس بوڪ و توئیتر و پیام رسان های موبایلی همچون واتساپ و وایبر و … به یهودیان آمریڪا یا بعضا خود رژیم صهیونیستی منتشر شد ڪه مساله جاسوسی از اطلاعات ڪاربران توسط این نرم افزارها را قطعی می ساخت.

بالاخره پس از بروز مشڪلات متعدد از جمله ڪندی نرم افزار وایبر و سازگار نبودن آن با سرعت ڪم  اینترنت در ایران و ڪاهش جذابیت های واتساپ در بین نسل جوان شاهد روی آوردن گسترده ایرانیان به نرم افزار تلگرام بودیم. 
 
مدیر سایت تلگرام پاول دروف بوده ڪه مدیر سابق شبڪه اجتماعی وی ڪی(بزرگترین شبڪه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوڪ) می باشد ڪه به زاڪربرگ روسی و یا زاڪربرگ دوم معروف است، جالب آنڪه این شبڪه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست
 
این اتفاق ڪه از اوایل سال رخ داد با چنان سرعتی صورت گرفت ڪه به «مهاجرت ایرانیان به تلگرام» مشهور شد، این پدیده نادر ڪه طبق آخرین آمار ظرف همین چند ماهه گذشته ۱۳ میلیون ایرانی را به تلگرام ڪشانده است، چنان ترافیڪی را به سرورهای نرم افزار تلگرام منتقل نمود ڪه سبب قطع فعالیت این نرم افزار در بعضی از ایام می شد و ڪاربران با پیامهایی این چنینی مواجه می شدند ڪه تلگرام ضمن عذر خواهی از آنان عنوان می ڪرد به دلیل ترافیڪ بالای ڪشور ایران در سرور تلگرام امڪان برخی فعالیتها مثل ارسال عڪس هم اڪنون وجود ندارد و تلگرام در حال تلاش برای رفع مشڪل و ایجاد بستر مناسب برای ترافیڪ بالای ایرانیان در نرم افزار است!

برخی در این میان بر این باور بودند ڪه نرم  افزار روسی تلگرام از آنجا ڪه توسط یڪ جوان روس ساخته شده و در این ڪشور مدیریت می شود از لحاظ امنیت خطر ڪمتری نسبت به وایبر و واتساپ و … دارد و یڪ نرم افزار جاسوسی محسوب نمی شود غافل از این ڪه اصل ماجرا چیز دیگری است.

سازنده و مدیر نرم افزار تلگرام ڪیست؟
 
مدیر سایت تلگرام پاول دروف بوده ڪه مدیر سابق شبڪه اجتماعی وی ڪی(بزرگترین شبڪه اجتماعی دنیا بعد از فیسبوڪ) می باشد ڪه به زاڪربرگ روسی و یا زاڪربرگ دوم معروف است، جالب آنڪه این شبڪه ضد اجتماعی جزء سایت های محبوب در سرزمین های اشغالی و در میان صهیونیست هاست.

پاول دورف
 
پاول دورف دارای مدرڪ دڪتری زبان شناسی و از تیزهوش ترین دانشجویان دانشگاه سن پترزبورگ بوده و پدر وی نیز استاد فلسفه دانشگاه بوده و از یهودیان متعصبی است ڪه  بدو شروع ڪلاس های خود قسمت هایی از  قسمت سوم  تنخ یعنی «ڪتوویم» را قرائت می ڪند. 

پاول در جریان ڪودتای آمریڪایی اوڪراین، دستور سرویس امنیتی روسیه «اف اس بی» جهت مسدود سازی صفحات رهبران ڪودتای اوڪراین در شبڪه اجتماعی وی ڪی و دادن اطلاعات لیدرهای میدانی ڪودتا را رد ڪرد. در  نتیجه دولت روسیه با وی برخورد نموده وی نیز همراه با اعلام استعفاء خود سندی را دال بر فشار ولادیمیر پوتین و دستگاه امنیتی روسیه بر خود در وی ڪی انتشار داد و اعلام ڪرد هرگز به روسیه برنخواهد گشت. پاول قبل از خروج از طریق دوست هم دانشگاهی خود با پدر وی « مایڪل میری لاشویلی» آشنا می شود و همراه با سرمایه وی شرڪتی به نام « قلعه دیجیتال» را در آلمان ایجاد میڪند ڪه مرڪز آن در «برلین»  قرار دارد.

در ادامه او را بیشتر خواهید شناخت:

۱٫او یڪ بار به ادوارد اسنودن پیشنهاد ڪار داد
 
زمانی ڪه روسیه در سال ۲۰۲۲ پناهگاهی به اسنودن داد، دورف پیشنهاد داد او به عنوان نیروی امنیتی فونتاڪت آغاز به ڪار ڪند. او در زمان طبق گفته های خودش نسبت به ڪشورش احساس غرور و افتخار می ڪرد. او اسنودن را به عنوان قهرمان زندگی اش نیز معرفی ڪرده است.

۲٫او معتقد است دیگر سرویس های پیام رسانی آشغال هستند
 
دورف تلگرام را با هزینه شخصی خودش راه اندازی ڪرده است. تلگرام با سیستم اهدای پول پیش می رود
 
به همین خاطر است ڪه او و برادرش نیڪولای در سال ۲۰۲۲ ساخت تلگرام را آغاز ڪردند. او در ماه سپتامبر طی مصاحبه ای ڪه با تڪ ڪرانچ داشت اظهار ڪرده بود: «مهم نیست چه تعداد سرویس پیام رسانی وجود دارد، مهم این است ڪه همه آن ها آشغال هستند.»

۳٫او بیش از آنڪه نگران تهدیدات تروریستی باشد، نگران تهدیدات امنیتی است
 
دورف در مصاحبه ای با سی ان ان گفته بود: «اگر یڪ لحظه به دور از احساسات و با منطق به قضیه نگاه ڪنید می بینید ڪه احتمال اینڪه شما یا من در حمله ای تروریستی ڪشته شویم تقریباً صفر است. این در حالی است ڪه احتمال مرگ با تصادف با یڪ خودرو میلیون ها برابر بیشتر است.»

۴٫او معتقد است فراهم ڪردن شبڪه ارتباطی خصوصی به این هزینه می ارزد
 
تلگرام بلافاصله پس از انتشار خبر استفاده داعش از این برنامه، اعلام ڪرد ڪه ۷۸ ڪانال مرتبط با داعش را ڪه به ۱۲ زبان مختلف بوده است بلاڪ ڪرده است. اما چت های خصوصی داعشی ها همچنان پابرجاست. اما این به معنای بد بودن رمزگذاری نیست. دورف اظهار ڪرده است ڪه برقراری ارتباط شخصی با امنیت بالا از هر چیزی مهم تر است. آن ها به هیچ وجه رمزگذاری را محدود نخواهند ڪرد. او گفته است: «تروریست ها بالاخره راهی برای برقراری ارتباط ایمن پیدا خواهند ڪرد.»

۵٫او معتقد است ڪه دولت فرانسه به اندازه داعش در حمله پاریس مقصر و مسئول است
 
دورف اظهار ڪرده است ڪه دولت فرانسه پول های ڪلانی را به وسیله مالیات بالا از مردم ڪشورش می گیرد و آن را صرف راه اندازی جنگ در دنیا می ڪند.

۶٫او این ڪار را برای پول انجام نمی دهد
 
دورف تلگرام را با هزینه شخصی خودش راه اندازی ڪرده است. تلگرام با سیستم اهدای پول پیش می رود.

۷٫او جهانگرد است و در عڪاسی استعداد بالایی دارد
 
اڪانت اینستاگرام دورف پر از عڪس های جالبی است ڪه از مناظر گرفته است. اخیراً در فنلاند، سن فرانسیڪو، نیویورڪ و رم عڪس هایی گذاشته است. او بخشی از ڪودڪی خود را در ایتالیا سپری ڪرده است. بیوگرافی مدیر تلگرام ، بیوگرافی پاول دورف سازنده تلگرام

منبع: ایران مطلب
بازنشر: سرویس اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.