بیژن افشار:”آصف” کاری به اختلافات خانوادگی ندارد/نگاه ریزبینانه داو میرباقری به اشخاص قابل ستایش است

۲۱م دیماه ،

نگاه و شخصیت شناسی داود میرباقری به شرایط خاص زندگی اشخاص سبب حضور من در “یلدا” شد.

بیژن افشار بازیگر نقش “آصف” در مجموعه “یلدا” در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: طی گفتگوهایی با عوامل “یلدا” برای بازی در نقش آصف به این تیم پیوستم.
وی ادامه داد: در ابتدا آصف باید بار بسیاری از مشکلات را بر دوش می‌کشید که هنگام ایفای نقش کار او نسبت به آنچه که در قبل گفته شده بود کمرنگ تر شد.
بازیگر نقش آصف افزود: آصف به عنوان فردی بی کلک شخصیتی صادق دارد که فقط به دنبال حفظ آداب و تعامل بیشتر اشخاص خانواده اش با یکدیگر است.
وی با اشاره به سبب برگشت آصف از خارج از کشور تصریح کرد: او راجع به کشور خود حرف های خاصی را می شنود که با برگشت به ایران می‌بیند که مردم ایران بسیار وفادار و صادق می باشند و دیگر کشورها هدفی جز تخریب ندارند.
افشار در خصوص فیلمنامه و چگونگی نگارش آن ابراز داشت: شخصیت شناسی و به تصویر کشیدن لایه های پنهان زندگی اشخاص توسط داود میرباقری جز یکی از شاخصه های مجموعه یلدا است.
وی اظهار داشت: امیدوارم یلدا با توجه و درایتهای داود میرباقری اثری ماندگار شود.
افشار ضمن تشکر از همه عوامل این مجموعه گفت: همه اعضای مجموعه یلدا در نهایت عشق کار کردند و این تیم هیچگاه درگیر حاشیه نشد.
این بازیگر با اشاره به سانسور نشدن بعضی از قسمتها تصریح کرد: خوشبختانه ما در این اثر دچار خودسانسوری نشدیم و با توه به درایتهای داود میرباقری بعضی از صحنه ها را که من فکر می‌کردم باید حذف شود در زمان پخش حذف نشد و مورد توجه مخاطب هم قرار گرفت./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.