بیک‌زاده: نیکبخت یا هر بازیکن دیگری هم بیاید، مشکلی با او ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

هاشم بیک‌زاده شب قبل پس از خارج شدن از دفتر علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه‌اش با مدیرعامل استقلال اظهار داشت: با دریافت چک دومم بدون دغدغه در تمرینات شرکت خواهم کرد و امیدوارم در فصل پیش رو نیز مهره مثمرثمری برای استقلال باشم.

وی با اشاره به حضور نیکبخت واحدی در تیم استقلال و اینکه باید برای حضور در ترکیب استقلال با این بازیکن رقابت کند گفت: هر بازیکن دیگری هم جای نیک‌بخت بود مشکلی وجود نداشت. ما با همه رفیق هستیم. فصل قبل حسن اشجاری بود و قبل از آن هم میثم حسینی رقیبم محسوب می‌شد. با همه آنها در کنار رفاقت رقابت کردم و حالا با نیکبخت رقابت خواهم کرد.

بیک‌زاده با بیان این مطلب که امسال بیشتر تمرکز ما روی کسب عنوان قهرمانی آسیا است، ادامه داد: می خواهیم بیشتر توان خود را برای مسابقات آسیایی بگذاریم تا در این رقابت‌ها بتوانیم عنوان قهرمانی و سومین ستاره را برای استقلال به ارمغان بیاوریم البته در کنار آن حواسمان به مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هم هست.

وی افزود:‌ با تمام توان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حاضر خواهیم شد تا سومین ستاره قهرمانی آسیا را به هواداران اهداء کنیم. ضمن اینکه می خواهیم جزو بازیکنانی باشیم که قهرمانی آسیا را در کارنامه داریم.

بیک‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا شرایط تیم استقلال برای کسب عنوان قهرمانی آسیا مناسب است، گفت: من فکر می‌کنم استقلال قوی‌تر از پارسال هم شده است. ما ضمن حفظ بازیکنان فصل قبلی در راستای تقویت تیم چند بازیکن تازه را هم جذب کرده‌ایم. انشالله با مدیریت آقای قلعه‌نویی و فتح‌الله‌زاده شرایطی پیش بیاید که با تمام وجود برای استقلال بازی کنیم، هواداران هم همیشه از ما حمایت کردند و نیاز به گفتن من نیست. آنها باز هم از ما حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم ستاره سوم قهرمانی آسیا را به دست بیاوریم این قهرمانی متعلق به هواداران خواهد بود.

هافبک تیم استقلال با بیان این مطلب که اگر چک دومش پاس نشود ایرادی ندارد،‌ اضافه کرد: ما سال قبل در اوج بی‌پولی توانستیم عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده و در لیگ قهرمانان آسیا هم تا جمع هشت تیم نهایی پیش برویم. اینجا استقلال است و نگرانی از پاس نشدن چک وجود ندارد اما انتظارم این است که مسئولان ورزش کشور به تیم مردمی استقلال توجه ویژه‌ای کنند چرا که در رقابت‌های آسیایی دیگر باشگاه مطرح نیست. ما تحت عنوان تیم ملی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنیم.

بیک‌زاده با اشاره به حضورش در تیم ملی خاطرنشان کرد: دیگر هرچه قسمت باشد اتفاق خواهد افتاد. من در بازی‌های مقدماتی جام جهانی همراه تیم ملی بودم و خوشبختانه توانستیم به جام جهانی صعود کنیم. الآن هم تا بازی‌های جام جهانی یک سال سخت را پیش رو دارم. باید از بسیار چیزها بگذرم و سخت تمرین کنم تا در نهایت یکی از مسافران جام جهانی باشم. طی روزهای قبل به مدت ۱۰ روز استراحت کردم اما به مرور زمان با انجام تمرینات بدنم آماده می‌شود البته باید توجه داشت به سبب اینکه استراحتم کم بود باید با برنامه کار کنم.

 

فارس

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.