بیگی‌نژاد: برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مسئولان به وظایف خود به درستی عمل کنند

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر دولت به وظایفی که عهده دار است به درستی عمل کند قطعا برای مشارکت مردم در انتخابات انگیزه آفرین و امید بخش خواهد بود.

هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درباره راهکارهای افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات، بیان کرد: از نظر بنده یکی از راهکارهای افزایش انگیزه مردم، اثرگذاری در زندگی مردم است. به عنوان مثال بحث معیشت مردم و کنترل و تامین کالاهایی نظیر مرغ و روغن به دولت باز می گردد. زمانی که مردم احساس کنند برنامه و اقدامات لازم در حیطه وظایف دولتمردان وجود دارد، اعتماد و امیدشان افزایش می یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: زمانی که اعلام می شود بیشترین میزان تناژ مرغ وارد بازار شده است اما مردم به فروشگاه رفته و می بینند مرغ نیست، قطعا امید و انگیزه آنان کاهش می یابد. اگر دولت به وظایفی که عهده دار است به درستی عمل کند قطعا برای مردم انگیزه آفرین و امید بخش خواهد بود. مردم باید نتایج عملکرد مسئولان منتخب خود را در زندگی احساس کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: از سوی دیگر بحث اقناع سازی مردم نیز حائز اهمیت است. مردم باید درک کنند که هر برگه رای بیشتری که به صندوق انتخابات انداخته شود، یک گلوله کم تر به سمت کشور می آید. در حقیقت مشارکت حداکثری مردم امنیت کشور را تضمین می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: بحث دیگری که در امید آفرینی و افزایش انگیزه موثر است، انتخاب خود مردم می باشد. مسئولان منتخب مردم از نماینده تا رییس جمهور هرچه قدر کارآمدتر و سابقه اجرایی درخشان تری داشته باشند قطعا انگیزه و امید مردم بیشتر می شود. انتخاب مردم بسیار حائز اهمیت است. ملاک انتخاب باید عملکرد کاندیداها باشد. اگر کسی در گذشته عملکرد خوبی نداشته در آینده نیز نمی تواند عملکرد درخشانی داشته باشد.

بیگی نژاد در پایان ابراز عقیده کرد: ما در طول عمر انقلاب مسئولان ناکارآمدی نیز داشته ایم که خود منجر به کاهش انگیزه و امید مردم به انتخابات شده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.