بی‌اعتمادی مردم ایران نسبت به آمریکا بیشتر از قبل است

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به عملکرد دولت آمریکا و بعضی دولت‌های اروپایی از جمله انگلیس، سوءظن ایرانی‌ها در مورد آن‌ها با ده‌ها سبب و اسناد متقن و شواهد بدون خدشه همراه است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار “سید مسعود جزایری” معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، در حاشیه همایش جنگ نرم قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) که در ارومیه برگزار شد، پیرامون موضوع مذاکرات هسته‌ای ۱+۵ گفت: مردم ایران امروز بی‌اعتمادیشان نسبت به آمریکا بیشتر از قبل است و با توجه به عملکرد دولت آمریکا و بعضی دولت‌های اروپایی از جمله انگلیس سوءظن ایرانی‌ها در مورد آن‌ها با ده‌ها سبب و اسناد متقن و شواهد بدون خدشه همراه است.

وی افزود: استکبار بر این خیال باطل است که دیپلمات‌های ایران در برابر فشارهای غیرانسانی آن‌ها کوتاه خواهند آمد و این بیانگر عدم شناخت کافی از نظام جمهوری اسلامی ایران است.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دیپلمات‌های ایران هرگز به غرب ستمگر باج نخواهند داد و مردم ایران با چشمان باز عملکرد نمایندگان خود و همین‌طور طرف مقابل را رصد می‌کنند.

جزایری تصریح کرد: با مدل و شیوه اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه صحیح عبور از تحریم‌ها مردم ایران دوره کنونی را به سلامت طی خواهند کرد و آمریکا و رژیم صهیونیستی از اقدامات شرورانه خود حرفی نخواهند زد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: خبرها حاصله از تهران و سایر استان‌ها حاکی از شور و نشاط مردمی و دستگاه‌های ذی‌ربط و به خصوص تشکل‌های مردم نهاد برای برپایی تجمعات ضد امریکایی در روز ۱۳ آبان است.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.