بی‌پولی گهر را به تعطیلی کشاند/ احمدزاده به انزلی برگشت

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – مشکلات مالی باشگاه گهر دورود را به تعطیلی کشاند و محمد احمدزاده به انزلی برگشت.

به گزارش ممتاز؛ باشگاه گهر دورود به عنوان تنها نماینده استان لرستان در لیگ یک کشور از ابتدای فصل تاکنون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، به نحوی که بازیکنان این تیم تا هفته دهم لیگ حتی یک ریال از قرارداد خود را از این تیم دریافت نکرده اند و این تیم برای هزینه های سفر خود با مشکلات بسیاری مواجه بود.

این مشکلات مالی بالاخره گریبان تیم گهر را گرفته و پس از بازی روز قبل مقابل فولاد یزد این تیم را به تعطیلی کشاند و محمد احمدزاده به انزلی رفت. این اتفاق درحالی رخ داد که حتی شنیده می گردد این تیم برای تأمین مخراج سفر خود به یاسوج برای برگزاری بازی مقابل شهرداری یاسوج در هفته آینده نیز به مشکل خورده است، مشکلاتی که ناشی از عدم حمایت بعضی مسئولان از تیم گهر است.

طی هفته های قبل بازیکنان تیم گهر در مصاحبه های گوناگون خود اغلب به مشکلات مالی گریزی زده اند حتی بعضی گفته بودند که پولی برای اصلاح موی سر خود ندارند، بازیکنانی که اغلب در همان ابتدای فصل با مبلغ قراردادهای پایین تر از سایر تیم های لیگ یکی به گهر پیوسته اند.

اسماعیل حیدرپور در مصاحبه های خود طی هفته های قبل اعلام کرد که در جلساتی که با استاندار لرستان برگزار کرده،  مقرر شده است که استانداری لرستان از تیم گهر حمایت کند تا در طول فصل به مشکل مالی برنخورد اما در حال حاضر بی پولی و عدم حمایت مسئولان سبب شده که گهر در روزهایی که نتایج خوبی می گیرد، به تعطیلی کشیده شود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.