بی بند و بارترین زن تهران دستگیر شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

کی از خبرنگاران با پیگیری هایی که در تهران انجام داده است توانسته با همکاری نیروی انتظامی تهران بزرگ و وزارت اطلاعات یکی از زنان بی بند وبار که در تهران اقدام به کشف حجاب کرده و یکی از سرکردگان و خودفروخته های ضد انقلاب بوده است را شناسایی و دستگیر کردند.


این زن ضد دین که در چند روز گذشته در تهران بصورت آزادانه گشت و گذار می کرده است و کسی هم متوجه زن بودن وی نشده در صحبت کردن با خبرنگار انقلاب بصورت اتفاقی و از روی لحن صحبت کردن و اندام وی مشخص شده که او زن است و اقدام به کشف کرده که با پیگیری و تعقیب کردنش بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی دستگیر شد و به دست قانون افتاد.

بی بند و بارترین زن تهران دستگیر شد + تصویر


این زن دستگیر شده که پس از پانزده سال خارج نشینی به ایران بازگشته است و لیدر اصلی جریان بی عفتی در تهران بوده است رسما در بازجویی خود پس از دستگیری اش در وزارات اطلاعات هدفش را ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی ایران عنوان کرده و اعلام داشته است که با چند زن دیگر قصد داشته اند در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ جریان کشور را به سمت و سو های از پیش طراحی شده ضد انقلاب ببرند.

بی بند و بارترین زن تهران دستگیر شد + تصویر
که خوشبختانه با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس پیشگیری نیروی انتظامی و همکاری مجموعه خبری انقلاب نیوز خنثی گردید و این زن و چند فرد مرتبط با آن در تهران دستگیر شدند که جای تقدیر فراوان دارد.این زن در وزارت اطلاعات رسما همکاری خود را با مخالفان نظام افشا کرده است و اینکه قصد داشته با برخی عناصر خود فروخته دیگر در تهران و چند شهر دیگر اقدام به کشف حجاب نمایند که خوشبختانه نتوانسته به جایی برسد و اقدامی انجام دهد و در اولین روز از کشف حجاب در تهران بدست سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. دخترایرانی:

    یادمون باشه خوش تیپی با بی بند باری خیلی فرق میکنه….وقتی تودین ما و کشور ما این نوع پوشش آزاد نیست یعنی برای همه آزاد نیست ….پس خوب شد که این خانم دستگیر شد …..

  2. ایرانی:

    یعنی به نظر حضرات هر کس حجاب نداشت هباشد ضد دین است ؟ اگر هر کس حجاب نداشته باشد ضد دین است پس شما چطور شما مسلمانان را در جهان بیش از یک ملیارد عنوان می کنید چرا که فقط در ایران و عربستان حجاب رسمی و اجباری تا حدود زیادی رعایت میشود آن موقع بیش از ۸۰ درصد کسانی که شما مسلمانشان می نامید نه تنها مسلمان نیستند بلکه ضد دین اند این طور نیست به نظر شما
    ؟
    یک آمار کوچک برای شما مخص خواهد ساخت که تنها کمی بیش از ۱۰ درصد زنان مسلمان حجاب را رعایت می کنند و بیش از ۸۰ درصد زنان با تایید همسرانشان حجاب بر سر ندارند پس اینان ضد دین اند ؟

  3. آرش:

    وقتی اخبار جاشو به چرندیات میده بابا نویسنده محترم مغز رو ساختن فکر کنی. نه حداقل تغییر شغل بده

  4. خوشحال:

    انقدر دوستان نظراته خوبی دادنکه نیازی نمیبینم اصا نظره دیگه ای بدم..فقط متاسفم برای همچین سایتیکه چه تیترها وچه خبرهایی بی سروتهی داره..خداشفاتون بده انشاله..البته اگر خداروقبول دارین

  5. مونا:

    این سربازان گمنامو خوب میاین!!!!! خوش به حال امام زمان که اینقدر سرباز داره!!! با این همه سرباز دیگه خودش اینجا کاری نداره بیاد که چی!!!! حالا طرف ضد انقلاب بوده یا هر چی تورو خدا اینقدر اسم امام زمانو نیارین عصبی میشم. یا امام زمان….

  6. امیر:

    بی حجاب بودن که نشانه بی بند و باری نیست با این طرز تفکر زنان سایر کشورها که حجاب ندارند بی بتد و بار محسوب میشن از دیدگاه شما

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.