بی بی سی فارسی و پایگاه اینترنتی های ضدانقلاب دروغ گفتند+اسناد و تصاویر

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

سایت سحام نیوز با انتشار یافتن خبری عملا ممنوع الملاقات بودن نسرین ستوده را بی اساس خواند.

به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، در حالی که بی بی سی فارسی و رسانه های ضدانقلاب خبر ممنوع الملاقاتی نسرین ستوده را مورد توجه قرار داده و همه روزه درباره او و شرایط جسمانی اش مطلب منتشر می نمایند، پایگاه اینترنتی ضدانقلاب «سحام نیوز» وابسته به مهدی کروبی در اقدامی ناهماهنگ و مخالف با جریان رسانه ای درباره نسرین ستوده، در تیتر یک خود خبر ملاقات همسر نسرین ستوده [رضا خندان] را منتشر می نماید تا بار دیگر شایعه پردازی ها و دروغ پراکنی های بی بی سی فارسی و در ادامه آن کپی نمودن خبرها از این بنگاه به اصلاح خبری برملا شود.

 

اگرچه پایگاه اینترنتی سحام نیوز با انتشار یافتن خبر فوق عملا ممنوع الملاقات بودن نسرین ستوده را بی اساس جلوه داد، اما این پایگاه اینترنتی نیز با رویکرد مشابه پایگاه اینترنتی های دیگر با استناد به صفحه فیس بوک رضا خندان [ که معلوم نمی باش واقعا از سوی وی مدیریت می گردد] شرایط نسرین ستوده را بحرانی گزارش تفسیری نمود.

در ادامه «رضا خندان» سبب اصلی اعتصاب غذای نسرین ستوده ار این چنین عنوان می نماید: «نسرین ستوده در اعتراض به تداوم فشارهای امنیتی به خانواده اش چند روزی است دست به اعتصاب غذا زده است و به رغم درخواست بعضی از شخصیت های سیاسی هنوز اعتصاب خود را نشکسته است.»

دروغ پردازی و شایعه پراکنی در خصوص وضعیت نسرین ستوده در شرایطی عنوان می گردد که وی مشغول سپری نمودن دوران محکومیت است، بی شک سبب دروغ پردازی از وضعیت او نیز اعمال فشار بر دستگاه قضائی کشور و بحث حقوق بشر در ایران است.

گفتنی است نسرین ستوده به سبب اقدام علیه امنیت ملی و حضور در آشوب های خیابانی سال ۸۸ توسط دستگاه قضائی کشور مورد محاکمه قانونی قرار گرفت، او که خود وکیل پایه یک دادگستری است، نیک می داند اقدام علیه امنیت ملی و همچنین برقراری رابطه با آشوب گران جریان بعد از انتخابات ۸۸ و … چه مجازاتی را در پی خواهد داشت با این حال اما نسرین ستوده در داخل زندان نیز دست از بازی سیاسی خود و  نمایش چهره قهرمانه بر نمی دارد.

در پایان لازم به ذکر است با توجه به وضعیت فرزندان نسرین ستوده و شایعه پردازی رسانه های بیگانه نظیر بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و … همچنین نظر به عطوفت دستگاه قضائی کشورمان، تمهیدات ویژه ای برای ملاقات فرزندان نسرین ستوده با مادرشان در نظر گرفته شده است که قرار ملاقات در روزهای چهارشنبه هر هفته، از جمله این موارد است.

نکته قابل توجه توجه در انتشار یافتن خبرها مربوط به زندانیان امنیتی انتخاب واژه های کلیدی نظیر «فوق امنیتی»، «سلول فوق امنیتی»، «بند ۲۰۹» و .. است، اگرچه بند ۲۰۹ در بازداشتگاه اوین وجود خارجی دارد اما انتخاب واژه هایی نظیر فوق امنیتی و … صرفا جنبه جذب مخاطب داشته و رسانه های ضدانقلاب سعی دارند با انتخاب واژه هایی فوق حساسیت موضوع را افزایش دهند.  


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.