«بی تابی» امیر یگانه منتشر می گردد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

Amir-Yeganeh-Picموسیقی – سودا مولائی: تازه ترین آلبوم رسمی امیر یگانه خواننده موسیقی پاپ با نام «بی تابی» به زودی و به تهیه کنندگی علی آقایی نسب و ایمان آقایی نسب (نوای نی لبک شرقی) وارد بازار موسیقی کشور می‌شود.

این اثر دارای ۱۰ قطعه به نام های «این روزا»، «بی تابی»، «باور کن»، «عاشقم»، «تو بدون اینو»، «گاهی گداری»، «نرو»، «چقدر خوبه»، «منو آروم کن» و «حس» است که کار آهنگسازی و سرایش ترانه همه قطعات آلبوم برعهده امیر یگانه بوده و تنظیم، میکس و مسترینگ همه قطعات به جز قطعه «حس» توسط سیاوش صدری انجام شده است. همچنین یگانه در قطعه «باور کن» با شهاب رمضان به عنوان خواننده مهمان همکاری کرده است، گروه بین المللی «نیم رخ» به مدیریت میثم دهقان هم برنامه ریزی و مدیریت تولید این آلبوم را برعهده دارد.

شایان ذکر است که سیاوش صدری (پیانو و کیبورد)، امیر قنادی (گیتار نایلون)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون)، میلاد درخشانی (گیتار نایلون و عود)، امید حاجیلی (ترومپت)، پیام تونی (ویولن)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.

امیر یگانه از جمله خواننده های پاپی است که ضمن خوانندگی، به عنوان آهنگساز و ترانه سرا با هنرمندان برجسته موسیقی ایران همکاری های گسترده ای داشته است و پیش بینی می گردد آلبوم «بی تابی» مورد توجه و استقبال مخاطبین موسیقی قرار گیرد.

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.