بی ثباتی بازار ارز قدرت برنامه ریزی را از واحدهای تولیدی گرفت

چکیده: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که نبود ثبات دربازار ارز قدرت برنامه ریزی را از واحدهای تولیدی گرفته است گفت:اگر وضعیت موجود کنترل نشود این بحران بی‌شک لطماتی بسیار سنگین بر پیکره اقتصاد و صنعت کشور خواهد زد.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزاری خانه ملت رضا رحمانی اظهارداشت: ثبات درتصمیمات اقتصادی وبازار ارزمهم و ضروری است وبی ثباتی درتصمیمات به تولید و صنعت کشور لطمه وارد می کند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که همه برای ثبات درسیاست های اقتصادی کمک کنند درواکنش به این سخنان رییس جمهور که تصمیمات اقتصادی تاثیری بربازار ارز نداشت افزود: قطعامسایل اقتصادی بر نوسانات بازار ارز موثر است وگرانی ارز به دلیل عدم عرضه از سوی بانک مرکزی بود.

وی با تاکید بر این که نوسانات بازار ارز به دلیل به هم خوردن تعادل دربازار است گفت: مجلس درساماندهی بازار ارز و سکه باید جدی باشد وکمی انحراف موجب آشفتگی بازار خواهد شد.

رحمانی با تاکید بر این که مجلس درساماندهی بازار ارز به دولت کمک خواهد کرد اظهار داشت: دولت نابسامانی های بازار رابه گردن دیگران نیندازدچرا که مسوول مستقیم ساماندهی و پاسخگویی به آشفتگی های بازار خود دولت است.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که مجلس درصورت لزوم از اهرم سوال و استیضاح استفاده می کند افزود: بررسی نوسانات بازار ارز و تاثیر آن بر تولید و صنعت دردستورکارکمیسیون صنایع و معادن مجلس قرارگرفت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر درمجلس با تاکید بر این که نبود ثبات دربازار ارز قدرت برنامه ریزی را از واحدهای تولیدی گرفته است گفت:اگر وضعیت موجود کنترل نشود این بحران بی‌شک لطماتی بسیار سنگین بر پیکره اقتصاد و صنعت کشور خواهد زد.

وی گفت: مشکلات نوسانات ارز در کشور به سبب بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی کشور به وجود آمد و موجب ایجاد مشکلاتی در امور اقتصادی و صنعتی کشور نیز شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: با وجود قول‌هایی که در زمینه به ثبات رساندن نرخ ارز داده شده اما هنوز هم در این زمینه با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستیم.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.