بی خوابی‌های مهرداد افسری نقد می‌شود

۲۸ آبان ،

نمایشگاه عکس‌های مهرداد افسری که با عنوان˝بی خوابی˝ در گالری محسن برپا است فردا در گالری محسن نقد می‌شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار هنرآنلاین نمایشگاه عکس‌های مهرداد افسری که با عنوان “بی خوابی” در گالری محسن برپا است، ساعت ۱۹ تا ۲۱ دوشنبه ۲۹ آبان ماه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. دراین نشست مهرداد افسری،امیرحسین بیانی ومحمدرضا شاهرخینژاد درباره عکس‌های این نمایشگاه سخن خواهند گفت.

مهرداد افسری عکس‌های “بی‌خوابی‌ها” را بازتاب روزهای حال خود دانست و گفت: عکس‌ها بازتاب آنچه این روز و شب‌ها ناگزیر بدان دچار شده‌ام، است .

او ادامه داد: واقعیت‌ها برایم مبهم و رویا گونه‌اند، تلخ و نا‌دقیق، نوعی از عدم وضوح که در زندگی‌ام سیال است. آنقدر اتفاقات برایم غیر واقعی است که مرز بین رویا و واقعیت به گونه‌ای دیگر برایم تعریف می‌شود و یک نوع آشفتگی انفجاری پر از عدم قطعیت مرا در بر گرفته است.

این هنرمند عکاس بیان کرد: آنچه امروز در این مقطع وقتی و مکانی خاص در آن می‌زیم، طرح معکوسی از باید‌ها و نباید‌ها است.
عکس‌های این مجموعه با دوربین قطع متوسط آنالوگ بین سال‌های ٩٠ و ٩١ عکاسی شده است و نمایشگاه تا اول آذر ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ ادامه دارد.

مهرداد افسری متولد ۱۳۵۶ خوی و دانش آموخته کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنراست. افسری تاکنون دربیش از۴۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی حضور داشته است. او هم اکنون، غیر از عکاسی در مدیوم‌های دیگر هنری نیزاز جمله ویدیوآرت به فعالیت مشغول است.

او تاکنون جوایزی متعددی چون جایزه دوم چهارمین جشنواره عکسهای دریایی ایران -۱۳۸۶،جایزه سوم دومین جشنواره عکس های دریایی ایران – ۱۳۸۴،نفر اول دهمین بینال عکاسی ایران – ۱۳۸۵ را از آن خود کرده است.

گالری محسن دربزرگراه مدرس (شمال)، خیابان ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینا شرقی، شماره ۴۲ واقع شده است.ورود برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. razieh eshtiagh:

    man faghat mitonam begam ostad afsari bi naziran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.