بی فایده بودن نامه علی اکبری

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی تلاش علی اکبری و فدراسیون کشتی را مبنی بر انجام مجدد تست دوپینگ بی فایده می داند.

دکتر لطفعلی پور کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، در خصوص نامه علی اکبری به فیلا برای انجام تست مجدد اظهار داشت: طبیعتا هر ورزشکاری که دوپینگ می کند، دوست دارد دوباره آزمایش بدهد اما این امر شدنی نیست و باید به این رای تمکین کرد. 

پورتال  ایران

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اینکه تا به حال سابقه نداشته که وادا مجددا از ورزشکاری برای اثبات حقانیتش( پاک بودن) تست بگیرد، افزود: این یک تلاش بی ثمر است. ممکن است دوز مصرفی علی اکبری در حدی باشد که تا به الان از بدنش بیرون رفته باشد. استفاده از آنابولیک حداکثر تا ۶ ماه می ماند اما شاید او دوز کمتری استفاده کرده باشد. ضمن اینکه فقط می توان در کمیته استیناف وادا این موضوع پیگیری شود تا شاید در شرایطی خاص محرومیت علی اکبری از مادام العمر دربیاید که این هم تقریبا نشدنی است.

پورتال  ایران

پور کاظمی در پایان به پرونده پرهزینه علی حسینی وزنه بردار ایرانی اشاره کرد و تصریح کرد: پرونده علی حسینی صدها میلیون تومان هزینه برداشت تا محرومیت مادام العمرش به ۱۲ سال کاهش پیدا کند. به جای این کارها ورزشکاران باید حواسشان به  اعمالشان باشد، چون در ۹۵ درصد تخلفات دوپینگ خود ورزشکار مقصر است.
گفتنی است؛ علی اکبری در برنامه چند شب پیش ورزش از نگاه ۲ از مسئولین خواست تا شرایطی را بوجود بیاورند که تست مجدد دوپینگ از او گرفته شود.

منبع : ایپنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.