بی نظم ترین نشست خبری به فیلم منوچهر هادی رسید

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

نشست خبری فیلم ˝زندگی جای دیگری است˝

بی نظم ترین نشست خبری در دومین روز به فیلم ˝زندگی جای دیگری است˝ منوچهر هادی رسید.

به گزارش خبرنگار سینمایی هنرآنلاین؛ نشست خبری فیلم زندگی جاری است به کارگردانی منوچهر هادی در سالن کنفرانس سعدی برج میلاد به بدترین شکل ممکن برگزارشد.
اجرای این نشست خبری بر عهده محسن سیف بود که نامتعارف ترین و بی نظم ترین جلسه نشست با اجرای او برگزار شد و سبب نارضایتی حاضرین در سالن بود.
در ابتدای نشست سیف هر سئوالی که به دستش می رسید را از کارگردان این فیلم می پرسید که سبب نارضایتی منوچهر هادی شد.
منوچهر هادی در خصوص پیشینه فیلمسازی اش در تلویزیون گفت:من تا به امروز ۱۹ تله فیلم ساخته ام که هفده فیلم آن از تلویزیون پخش شده است و سابقه فیلمسازی ام در حوزه تلویزیون در مسیر فیلمسازی ام بی تاثیر نبوده است.
هادی در خصوص پیچیدگی های کاراکتر داوود گفت: این شخصیت درگیر روزمرگی شده و هیچ چیز برایش مهم نیست او به شدت درگیر مسائل روز زندگی شده است.
منوچهر هادی درخصوص تشابه فیلمش با فیلم “بیوتی فول “ایناریتو گفت: در زمان نگارش فیلمنامه دوستان به من گفتند که این فیلم چه قدر شبیه به آن است و ازمن خواستند که این فیلم را نگاه کنم و من بعد از ۵ بار تماشای فیلم تصمیم گرفتم که فصه خودم را روایت کنم.تمام تلاشم را کردم تا این فیلم شبیه “بیوتی فول” نشود.
امیر سید زاده تهیه کننده فیلم در خصوص استقبال عمومی مردم از این فیلم گفت: این فیلم در گیشه موفق شد و من بازخوردهای متفاوتی از این فیلم در سطح جهانی داشته ام.
حامد بهداد در پاسخ به این سوال که او نقش متفاوتی را نسبت به فیلم های دیگرش بازی کرده است گفت: خوشحالم که من را مورد مهر خود قرار دادید، لطف خداوند همیشه شامل حال من شده است. دوست دارم در مسیر بازیگری ام به کمال برسم و در زندگی پیشرفت کنم.
نیکی کریمی بازیگر این فیلم در خصوص سئوال نامربوطی که از او در خصوص فیلمنامه شد گفت: من راجع به این فیلمنامه حرف نمی زنم و این بحث ها باید از فیلمنامه نویس ها پرسیده شود. اما  در خصوص نقش های خودم می گویم که من تا به امروز در سینمای ایران نزدیک به چهل فیلم در خصوص زنان و جایگاه آن ها بازی کردم و نقشی هم که در این فیلم بازی کردم دارای تفاوت های ویژه ای بود.
حاشیه ها
این جلسه بی نظم ترین جلسه روزهای اخیر در برج میلاد بود.

عدم توانایی مدیر جلسه سبب کلافگی خبرنگاران و اهالی رسانه شد.

پرسش سوال های غیر تخصصی سبب نارضایتی منوچهر هادی شد.

یکتا ناصر در واکنش به سئوال های مربوط گفت این نظر شما بوده است.

گزارش تصویری مرتبط
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.