بی هوش کردن ۱۱ مرد توسط دو زن شیاد

دیگر متوجه هیچ چیز نشدم و وقتی به هوش آمدم خانه ام کاملاً به هم ریخته بود. وقتی وسایلم را کنترل کردم فهمیدم مبلغ یک میلیون تومان از کشوی میزم سرقت شده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از خراسان، چندی قبل مردی نزد پلیس رفت و گفت دو زن که به بهانه فروش دارو به خانه او رفته بودند بعد از بیهوش کردنش پول هایش را دزدیده اند. وی در این باره گفت: چند روز قبل برای تهیه یک داروی کمیاب به داروخانه ای رفتم اما نتوانستم داروی مورد نظر را پیدا کنم. همان روز با زنی آشنا شدم که می گفت به داروهای کمیاب دسترسی دارد. او شماره تلفنم را گرفت و فردای آن روز همراه زن دیگری به خانه ام آمد.از آن ها پذیرایی کردم و برایشان شربت آوردم. چند لحظه بعد زن جوان یکی از شربت هایی که آورده بودم را به خودم تعارف کرد و من هم آن را نوشیدم. بعد از آن دیگر متوجه هیچ چیز نشدم و وقتی به هوش آمدم خانه ام کاملاً به هم ریخته بود. وقتی وسایلم را کنترل کردم فهمیدم مبلغ یک میلیون تومان از کشوی میزم سرقت شده است.

تحقیقات برای دستگیری دو زن شیاد آغاز شد و مدتی بعد ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد یکی از سارقان زنی ۳۲ ساله است. به این ترتیب وی همراه همدستش دستگیر شد.در جریان تحقیقات معلوم شد دو متهم از ۱۱ نفر با این شیوه سرقت کرده اند. به این ترتیب پرونده اتهامی شان به مجتمع قضایی بعثت ارسال شد و آن ها روز چهارشنبه پای میز محاکمه نشستند و قرار است به زودی درباره اتهام شان تصمیم گیری شود.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۸۱ نفر   |   تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بی هوش کردن, دختر, دزدی, زن


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.