ب‌.ام‌.و X6 مدل ۲۰۲۴ را دیده اید؟+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: شاسی‌بلند زیبای ب‌.ام‌.و آلمان در می‌رود تا با نسل جدید خود مجدداً مشتریانش را غافل‌گیر کند. درباره چهره X6 گمانه‌زنی‌های بسیار مطرح است. به طوری‌که این بحث‌ها به اینترنت نیز کشیده شده است.

به گزارش ممتازنیوز، تردیدهای بسیاری مطرح است. عده‌ای می‌گویند ب‌ا‌م‌و در کلیه تولیدات جدید خود از نظر طراحی افت کرده است. دیگران معتقدند که این شرکت زبان طراحی آینده را به تصویر کشیده است.

هرچه هست، نسل دوم شاسی‌بلند X6 تا سال دیگر رونمایی می‌شود. این بار اگر قرار باشد ب‌ام‌و مشتریان قدیمی‌اش را دلسرد کند شاید دیگر امیدی به محبوبیت آن نباشد.

به گزارش بازار خبر، تست‌های میدانی نسل جدید زیر پوشش‌های استتاری آغاز شده است. حدس و گمان‌هایی درباره طراحی آن منتشر شده که همگی حکایت از انقلاب در چهره آن دارد. گفته می‌شود X6 جدید دارای یک موتور ۴٫۴ لیتری دو توربو هشت سیلندر Vشکل به قدرت ۴۵۰ اسب‌بخار است. 

بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین تولیدات ب‌ا‌م‌و بوده و هست. خودرویی که شرکت آن را یک SUV (وسیله‌ نقلیه با وسایل اسپرت) نمی‌داند. بلکه معتقد است او یک SAC (کوپه با توانمندی اسپرت) است. در حقیقت مهندسان می‌گویند این اولین شاسی‌بلند در کلاس طراحی فوق است.

به محض رونمایی در سال ۲۰۰۸ مشتریانی که از طراحی X3 و X5 خسته شده بودند، سراغش رفتند. این خودرو تنها در آمریکا و روسیه تولید می‌شود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.