تأثر خبرنگار کانادایی از دختر شهید رضایی‌نژاد

تأثر خبرنگار کانادایی از دختر شهید رضایی‌نژاد

رئیس جهاد دانشگاهی با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای عرصه علمی کشور دیدار کردند.

فارس، محمدحسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی به همراه جمعی از معاونان و مدیران این نهاد با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای عرصه علمی کشور دیدار کردند.

در این دیدار رئیس جهاد دانشگاه طی سخنانی ضمن تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور، به ویژه شهید داریوش رضایی‌نژاد، بر نقش و جایگاه این شهیدان در استقلال و پیشرفت کشور تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به برخی فعالیت‌های شاخص علمی-تحقیقاتی جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت‌های علمی – تحقیقاتی جهاد دانشگاهی نیز در راستای استقلال و سربلندی کشور و در ادامه راه شهیدان اسلام و انقلاب است.

در این دیدار همسر شهید رضایی‌نژاد در سخنانی ضمن قدردانی از حضور رئیس و مدیران ارشد جهاد دانشگاهی در منزل شهید و حضور یادگاری در مراسم تشییع پیکر شهید در ایلام به ذکر خاطراتی از شهید و همچنین دیدار با رهبر معظم انقلاب پرداخت.

وی توکل به خدا، اخلاص، سخاوت علمی، تسلط به نفس و اعتقاد و ایمان به کار را از مهمترین ویژگی‌های شخصیتی شهید رضایی‌نژاد ذکر کرد و گفت: تحریم‌ها علیه ایران مربوط به امروز نیست بلکه از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور، تنها کار یک رژیم نیست، بلکه قدرت‌های استکباری متعددی پشت این مسئله قرار دارند.

همسر شهید رضایی‌نژاد در پایان ضمن اشاره به خاطره‌ای گفت: مصاحبه‌ای با خبرنگار کانادایی تنظیم شده بود و آن روز دخترم نیز همراه من بود، وقتی دخترم صحنه شهادت را نقاشی کرد، خبرنگار کاملا تحت تاثیر نقاشی‌های آرمیتا (دختر شهید) قرار گرفت و این باعث شد برخی از سؤالات خود را فراموش کند.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.