تأثیرگذاری یک اثر هنری از ساعت‌ها سخنرانی بیشتر است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

رئیس پدافند غیر عامل معتقد است یک اثر هنری از ساعت‎ها سخنرانی تأثیر بیشتری دارد.

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از مهر، سردار غلامرضا جلالی رئیس پدافند غیرعامل  درباره برگزاری اولین دوره مسابقه عکس پایداری ملی بیان کرد: طی بعضی تصمیمات، مجموعه خبرگزاری مهر با یاری معاونت فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل محورهایی را برای برگزاری یک مسابقه عکس مشخص نمودند.

وی درباره سبب برگزاری این مسابقه توضیح داد: در واقع اکثر اوقات، فعالیت‌های هنری از جمله تولیداتی چون عکس می‌تواند مفاهیم بسیار عمیقی را iبه مخاطب منتقل کند که شاید در یک یا دو ساعت سخنرانی نیز نتوان آن را ارائه داد.

سردار جلالی تصریح نمود: بنابراین ما این مسابقه را با مضامین مشخص برگزار می‌کنیم تا اصحاب هنر مفاهیمی را در حوزه فرهنگ سازی، ارائه نتیجه، پیامد، کارکردها و حوزه‌های پدافند غیرعامل در قالب عکس ارائه دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل درباره سابقه این سازمان در فعالیت های فرهنگی نیز توضیح داد: اخیرا اولین همایش فرهنگی هنری پدافند غیرعامل را برگزار نمودیم که محتوای خوبی در آن تولید شد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین ابتکارات و اختراعاتی داشتیم. در حوزه های دیگری چون خط وکاریکاتور نیز فعالیت داشتیم. همایشی نیز در قم برگزار شد که در آن پدافند غیرعامل را از منظر دینی بررسی نمودیم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.