تأثیر ایران​خودرو در احیای صنعتی اصفهان

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تأثیر ایران​خودرو در احیای صنعتی اصفهان

تأثیر ایران​خودرو در احیای صنعتی اصفهان

پرشین خودرو: استاندار اصفهان ماموریت تعیین شده برای این استان را احیای موقعیت دو دهه گذشته دانست و گفت: اصفهان باید در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی به استان تراز اول کشور تبدیل شود و گروه صنعتی ایران خودرو می تواند در این راه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

به گزارش ممتازنیوز، رسول زرگرپور در عین حال تصریح کرد که استان اصفهان نیز توانمند و زمینه های مناسبی برای انجام فعالیت های اقتصادی و صنعتی به ویژه در حوزه خودروسازی دارد که فرصتی مغتنم برای گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می آید.
استاندار اصفهان در دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو اصفهان، در سالن نقش جهان این نمایشگاه که به طور کامل به گروه صنعتی ایران خودرو اختصاص یافته، حاضر شد و از غرفه تمامی شرکت و نمایندگی های این گروه دیدن کرد.
وی برگزاری نمایشگاه و همایش های مختلف در استان اصفهان را یکی از مولفه های تبدیل شدن این استان به استان تراز اول ایران دانست و گفت: با توجه به جاذبه های توریستی، این شهر بهترین گزینه برای برگزاری نمایشگاه و همایش های مختلف به ویژه نمایشگاه خودرو است.
زرگرپور تاثیر برگزاری نمایشگاه در اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه موجب معرفی توان‌مندی های استان به جامعه و پررونق شدن آن می شود.
وی ادامه داد: همکاری اصفهان با خودروسازان به ویژه ایران خودرو، همکاری دوسویه است؛ همان‌طور که این استان زمینه سرمایه گذاری ایران خودرو را فراهم می کند این خودروساز نیز از امکانات فراهم شده بهره برداری کرده و در مسیر توسعه استان گام بردارد.
استاندار اصفهان گفت: اصفهان از سرمایه گذاری صنایعی که ارزش افزوده بالایی دارد استقبال می کند.
وی افزود: اصفهان دارای کلیه مزیت های سرمایه گذاری مورد نیاز خودروسازان به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو است.
زرگرپور با بیان اینکه خودرو بخشی از زندگی مردم است، اظهار کرد: تنوع نوع و مدل خودروها به گونه ای شده که بسیاری از مردم به ویژه قشر جوان جامعه علاقه زیادی به پی گیری اطلاعات آن دارند و باید در جهت تامین نیازهای جوانان این مرز و بوم تلاش کرد.
استاندار اصفهان با اشاره به توان‌مندی های این استان اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار واحد کارخانجات بزرگ در این استان قرار دارد. ۷۰ درصد فولاد، ۵۰ درصد از صنعت سیمان و ۲۷ درصد از فرآورده های نفتی کشور در استان اصفهان موجود است. همچنین ۲۷ درصد از فرآروده های نفتی و ۱۰ درصد از برق کشور را نیز تولید می کند. در کنار این صنایع، بخشی از پالایشگاه ها، نیروگاه ها، انرژی اتمی و صنعت هواپیمایی نیز در استان اصفهان قرار گرفته است.
زرگرپور روی کار آمدن دولت تدبیر و امید را نویدبخش رونق دوباره صنایع در اصفهان ارزیابی و خاطرنشان کرد: مردم به دنبال تحول و امکانات بهتری هستند و زمینه تولید و توسعه امکانات نیز در شرایط فعلی فراهم شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.