تأمین ۱۸۶ میلیون یورو فاینانس برای متروی گلبهار

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل حمل ونقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد:

رجب صالحی گفت: پروژه متروی گلبهار دارای شرایط خاصی از جمله اینکه این پروژه دارای ۱۸۶ میلیون یورو فاینانس است که تا دو سه ماه آینده نهایی می شود.

حسین رجب صالحی درگفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه پروژه متروی گلبهار دارای شرایط خاصی است گفت: این پروژه دارای ۱۸۶ میلیون یورو فاینانس است که ما درحال حاضر در مراحل تأمین فاینانس آن هستیم.

رجب صالحی درادامه اظهار داشت: تا دو سه ماه آینده این پروژه نهایی  و مراحل اجرای آن ادامه می ‌یابد.

مدیرکل حمل ونقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به اینکه طول مسیرمتروی گلبهار  چهل کیلومتراست گفت: ۲۰  کیلومتراز این پروژه شروع شده که ازاین ۲۰ کیلومتر ۱۰ کیلومتر از آن مراحل زیرسازی آن انجام شده و ۱۰ کیلومتر باقیمانده نیز از ۱ ماه گذشته آغاز شده است.

وی در خصوص متروی پرند گفت: مجری این پروژه شهرداری تهران است نقش ما درا ین پروژه نظارت کردن بر پیشرفت کار است.

رجب صالحی در ادامه توضیح داد: در صورت تأمین اعتبارات کافی تا سال آینده متروی پرند تا فرودگاه امام خمینی به بهره برداری می رسد.
 
مدیرکل حمل ونقل و ترافیک شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تصریح کرد: پروژه‌های بعدی که درمرحله اجرا است عبارتنداز بهارستان و شهر جدید پرند وپردیس  که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۵ پروژه مهم مترو درشهرهای صدرا و سهند وجود دارد که این پروژه‌ها درمرحله مطالعه و بررسی قرار دارند.

انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.