تأکید شهردار بر لزوم استفاده از ظرفیت ها و ارتقای سطح شهر

شهردار منطقه ۲۱ گفت: مدیریت شهری باید از تمام ظرفیت خود برای ارتقای سطح سلامت شهر استفاده کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، سلیمی افزود: هدف شهرداری در راستای بررسی مشکلات و کمبود مراکز بهداشتی و درمانی منطقه است و شهرداری به عنوان متولی شهر می تواند نقش بسزایی را در بخش سلامت شهروندان ایفا کند که در این خصوص مدیریت شهری بنا به اعتقاد و تفکری که براساس مفهوم جامعه و گسترده سلامت شکل گرفته از تمام ظرفتی های شهرداری برای ارتقای سلامت شهر استفاده خواهد کرد و در تمامی فعالیت های شهرداری توجه به سلامت شهروندان مدنظر بوده که از آن جمله می توان به مواردی همچون ساخت و توسعه سالنهای ورزشی، پارکها، مناسب سازی پیاده روها، تو.جه به زیباسازی و ارتقای سلامت کلان شهر و سیستم های مکانیزه، دفع زباله اشاره کرد.
*تجلیل از مدیران شرکت خودرو سرویس
به همت شرکت خودرو سرویس شهر، وابسته به شهرداری تهران از رانندگان استیجاری شاغل در مناطق و سازمان های شهرداری تجلیل شد.
*اعزام شهروندان محله غزالی به پارک نیاوران
با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و افزایش اوقات فراغت خانواده ها، شهرداری منطقه اقدام به برپایی اردوی تفریحی و گردشگری شهروندان محله غزالی کرد.
*برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع خانواده موفق
کارگاه آموزشی با موضوع خانواده موفق درسالن آمفی تئاتر مرکز آموزش های اجتماعی با حضور ۲۰۰ تن برگزار که در این کارگاه به مشخصات خانواده های موفق و معیارهای انتخاب همسر، مشکلات و سوء تفاهم های موجود در خانواده ها اشاره کرد.
*برگزاری کلاس اطفای حریق
ستاد مدیریت بحران منطقه کلاس اطفای حریق در قالب طرح دوام در خانه سلامت واقع در شهرک باشگاه برگزار که دراین کلاس کلیه داوطلبین باشیوه صحیح خاموش کردن آتش با انواع کپسول در زمان های بحرانی را به صورت تئوری آشنا شدند.
*درخشش فرامنطقه ای ورزشکاران دو میدانی
تیم دومیدانی منطقه در مسابقات شهرداری تهران موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز شد این مساباقت با حضور ورزشکارانی از ۲۲ منطقه پایتخت برگزار و ورزشکاری از منطقه ۲۱ موفق به کسب مدال طلا شد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.