تئاتر˝خاکستری˝ ببینید و کتاب هدیه بگیرید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

مخاطبان نمایش ˝خاکستری˝ با تهیه بلیط از مراکز تهیه و پیش فروش ، کتاب هدیه می‌گیرند.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، بلیط های نمایش “خاکستری” درمراکز تهیه و پیش فروش کتاب فروشی چشمه، نشر افق ، شهر کتاب کارنامه و کتاب فروشی کافه تریای سالن اصلی تئاتر شهر، به همراه هدیه یک کتاب انتخابی عرضه می گردد.

کارگردان این اثر نمایشی، سعید زین العابدینی، با اشاره به موفقیت این تجربه در نمایش «سنگ»،این اقدام را در راستای اشاعه فرهنگ و گسترش کتاب و کتاب خوانی عنوان کرد و گفت : امیدوارم کتاب و کتاب خوانی به عنوان یکی از شاخصه های اصلی برای توسعه کشور، جایگاه شایسته خود را در میان مردم و مخاطبان تئاتر بیابد.وی در ا دامه افزود : کتاب و کتاب خوانی بعنوان یک علاقه و حتی فراتر یک وظیفه ی مشترک می تواند عامل ارتباط سازنده و فراگیر مخاطبان و اجراکنندگان تئاترباشد، برهمین اساس معتقدم توسعه تئاتر مستلزم توسعه فکری و ذهنی مخاطب است.

گفتنی است این حرکت فرهنگی در تجربه نمایش «سنگ» به کارگردانی زین العابدینی با استقبال خوب ناشران و نویسندگان همراه بود و بعضی از شاعران و نویسندگان با حضور در محل نمایش، آثار خود را به اعضای گروه نمایش و تماشگران تقدیم کردند.

خریداران بلیط های «خاکستری»، می توانند به ازای هر بلیط، تا سقف چهل هزار رالب، کتاب دلخواه خود را از کتاب فروشی های تعیین شده هدیه بگیرند.

نشر چشمه به نشانی خیابان کریم خان زند، نبش میرزای شیرازی، شماره۱۶۱، کتاب افق به نشانی خیابان انقلاب، جنب سینما سپیده، نبش کوچه اسکو، شهر کتاب نیاوران واقع در خیابان شهید با هنر، روبه روی کامرانیه، شماره ۱۲۷ و کتاب فروشی کافه تریا سالن اصلی تئاتر شهر به نشانی چهار راه ولی عصر، مجموعه تئاتر شهر، مراکز تهیه بلیط های نمایش «خاکستری» است.

همچنین به همت مدیریت بازرگانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشگران «خاکستری» با پر کردن برگه های نظر سنجی نمایش، به قید قرعه می توانند هدایا یی ازجمله دوره کامل مجموعه «نمایش نامه نوجوان» و ۲۰ جلد از مجموعه ی «رمان نوجوان» کانون پرورش فکری بهره مند شوند.

نمایش «خاکستری» به کارگردانی سعید زین العابدینی و بازی علیرضا استادی ،بهناز بستان دوست ،فرمیسک فاریا ،نادر فلاح ، غزل نعیمی ونوید هدایت پور از ۱۳ مرداد الی ۳۱ شهریور ماه سال جاری، ساعت ۲۰ در تماشاخانه گوشه (انتهای خیابان پاسداران، مقابل پارک نیاوران،فرهنگسرای نیاوران) اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.