تئاتر اعلام ˝آتش بس˝ می‌کند

فروردین ۱۴۰۳

نمایش ˝آتش بس˝ که یکی از نمایش‌های شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاترعروسکی (مبارک) است برای اجرای عموم به تئاترشهر ارائه شده است.

فرناز بهزادی نویسنده و کارگردان نمایش “آتش بس” به خبرنگارتئاتر هنرآنلاین گفت: این نمایش بیشتر برای مخاطب بزرگسال است و در ۵ اپیزود به موضوع جنگ و دفاع مقدس می‌پردازد.

وی ادامه داد: در نظر دارم آن را در یکی از تالارهای مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه ببرم که در حال حاضر منتظر نظر مساعد مدیریت این مجموعه نمایشی هستم.

بهزادی افزود: البته نمایش من در کنار نمایش “ملی” کار افسانه رمانی قول اجرا گرفت که “آتش بس” هنوز موفق به اجرای عمومی نشده است.

این کارگردان پیشکسوت تئاتر عروسکی عنوان کرد: “آتش بس” که یکی از نمایش‌های شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی (مبارک) است را برای اجرای عموم به مسئولان تالارهای نمایشی پایتخت ارائه کرده‌ام.

بهزادی این روزها در حال حاضر درگیر برپایی کارگاهی ده روزه در خانه هنرمندان ایران است که در آن کوشش کرده تا هنرجویان و علاقه‌مندان را نسبت به ساخت عروسکی‌های نمایشی با استفاده از مواد دور ریختنی ترغیب کند و هدف وی از برپایی این کارگاه نیز فرهنگسازی میان شهروندان برای حفظ محیط زیست است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.