تئاتر باید با حضور مردم اتفاق بیافتد + تصویر

۱۸فروردین۱۳،

علی نصیریان در آئین افتتاح نمایش ˝قرارداد با مرگ˝ گفت: اسم گروه تئاتری‌ام را ˝تئاتر مردم˝ گذاشتم چرا که معتقدم تئاتر باید با حضور مردم اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرنگار تئاتر هنر آنلاین، آئین افتتاح نمایش” قرارداد با مرگ” به نویسندگی اسلاومیر مروژوک و کارگردانی داریوش مودبیان شب قبل ( ۱۷فروردین) در تماشاخانه ایرانشهر برگزار شد.

بر اساس این خبر در این مراسم که علی نصیریان زنگ افتتاح آن را نواخت، مجید سرسنگی مدیر عامل مجموعه، داوود فتعلی بیگی، خسرو احمدی، هنرمندان و اهالی رسانه‌ها حضور داشتند.

علی نصیریان در این مراسم گفت: ما تا دهه ۴۰ تئاتر نداشتیم و پس از آن صاحب تئاتر شدیم؛ در سال ۴۴ که تماشاخانه سنگلج ساخته شد از ما خواسته شد که گروه تئاتر تشکیل دهیم منهم اسم گروه را که داریوش مودبیان هم بعدها عضو آن شد را ” تئاتر مردم ” گذاشتم چرا که معتقدم تئاتر باید با حضور مردم اتفاق بیافتد وتئاتر بدون تماشاگر نمی‌تواند به تصویر کشیده شود.

در این مراسم مجید سرسنگی به فعالیت‌های مجموعه ایرانشهر در سال قبل اشاره کرد که از جمله آنها تولید فیلم تئاتر و همچنین پیگیری احداث سالن شماره ۳ ایرانشهر بود.

داریوش مودبیان ضمن خوشامدگویی به حضار  گفت : امروز پس از ۳۰ سال گروه تئاتر مردم” را احیا می‌کنیم.

 در پایان مودبیان داستان کوتاهی از اسلاومیر مروژوک را قرائت کرد.

نمایش ” قرارداد با مرگ” با بازی داریوش مودبیان و کوروش سلیمانی از امشب(۱۸ فروردین) ساعت۲۱ در سالن استاد سمندریان مجموعه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.