تئاتر خوب از هر جای دنیا باید در جشنواره تئاتر فجر اجرا شود

۲۲م دیماه ،

اثر خوب و ارزشمند چه تهران چه شهرستان باید در جشنواره تئاتر فجر حضور یابد و دیده شود، فاصله گذاری بین هنرمندان تهران و شهرستان درست نیست.

حسن باستانی در رابطه با اجرای نمایش “بی‌سرزمین‌تر از باد” ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: نمایش “بی سرزمین‌تر از باد” در بخش ویژه جشنواره تئاتر فجر اجرا می‌شود البته با اصلاحاتی که باید انجام دهیم.

باستانی ادامه داد: مشغول تمرین‌ نمایش هستیم تا اصلاحاتی که باید انجام دهیم را به ما اعلام کنند.

این کارگردان تئاتر با اشاره به پیگیری برای اجرای عموم نمایشش گفت: نمایش‌ها باید حرفی برای گفتن داشته باشند وگرنه ارزش هنری نخواهد داشت، من از ابتدا با نیت اجرای عمومی وارد فضای جشنواره شدم، در واقع جشنواره بستر و بهانه‌ای برای آماده سازی یک اثر نمایشی و دیده شدن اثر است.

وی تصریح کرد: اگر سیاست‌های درست به لحاظ کمی و کیفی مد نظر باشد جشنواره فضای مناسبی برای عرضه آثار هنرمندان است تا نمایش او مورد قضاوت هنرمندان دیگر قرار گیرد.

باستانی در رابطه با آثار بین‌الملل جشنواره بیان کرد: آثار بخش بین‌الملل جشنواره گزینش و بازبینی نشده‌اند و این نمایش‌ها با تمام امکانات و توانایی به جشنواره فجر می‌آیند و در کنار گروه‌های ایرانی به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: گروه‌های شهرستانی با عبور از دو جشنواره منطقه‌ای و استانی در جشنواره حاضر می‌شوند اما گروه‌های تهرانی در هیچ جشنواره‌ای شرکت داده نشده اند، اثر خوب و ارزشمند چه تهران چه شهرستان باید در جشنواره تئاتر فجر حضور یابد و دیده شود، فاصله گذاری بین هنرمندان تهران و شهرستان درست نیست.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.