تئاتر دینی راهی برای شکوفا شدن اعتقادات دینی است

یکشنبه ۲۴ اردیبهشت – ۱۰:۱۲:۴۵ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

عضومجمع تشخیص مصلحت نظام :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درآخرین روز از اجرای نمایش بانوی آب و آیینه این اثر نمایشی را گامی جدید و موثر در عرصه اجرای نمایش های دینی کشورمان توصیف کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،  محمد حسین صفار هرندی با بیان این مطلب افزود : به حوزه هنری و آقای پارسایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان نمایش بانوی آب و آیینه خسته نباشید می گویم که با این نمایش دوباره در صحنه تئاتر دخشیدند و خوشحالم که می بینم هنر مبتنی برآیین ، اعتقادات دینی و تاریخ درخشان اسلامی ما هروقت از زبان نمایش روایت می شود این چنین با استقبال مخاطبان مواجه می شود .
وی ادامه داد : هر اجرای نمایشی تازگی خود را دارد و به نظر من هرچه قدر درباره اهل بیت ( ع ) نمایش و اثری را روی صحنه ببریم ، آن نمایش دلها را به خود مشغول می کند و هر لحظه هم طراوتش بیشتر و شکوفا تر می شود . ما همواره باید به این نکته تاکید داشته باشیم که این گونه هنری جای شکوفا تر شدن دارد چرا که جدای از خواسته مردم برای اجرای چنین آثاری ، عنایت پروردگار هم بالای این مسیر خجسته قرار دارد .
صفار هرندی خاطر نشان کرد : انگیزه هنرمندانی چون حسین پارسایی برای اجرای چنین نمایش های به طورحتم ادای دین به انقلاب اسلامی ایران است و من امیدوارم از این پس کارهای بزرگ تر و شایسته ترازاین نمایشی که شاهد آن بودیم از این هنرمند روی صحنه تئاتر اجرا شود .
وی در دیدار کوتاهی که با بازیگران این اثر نمایشی داشت به هنرمندان صاحب نام سینما و تئاتر پیشنهاد کرد که هر سال برای حضور درآثارهنری دینی نذر کنند تا این حضور بیمه معنوی برای آنها در عرصه فرهنگ و هنر باشد .
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: شما هنرمندان محبوبی بین مردم هستید . البته نه به واسطه قالب های شناخته شده این روزهای هنر ، بلکه به واسطه هنرمندی و توانایی که در این عرصه دارید . بنابراین توصیه می کنم به حضور در آثار نمایشی مرتبط با دین استمرار بخشید چرا که با این حضور همواره در عرصه هنر درخشان خواهید بود .

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۳۱۰۱۲۴۵۴۰۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.