تئاتر شهر با ۶ اثر نمایشی میزبان هنردوستان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تالارهای نمایشی مجموعه تئاترشهر این هفته با اجرای ۶ اثر نمایشی میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

  به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،این هفته نمایش ” سیندرلا” نوشته و کار جلال تهرانی با بازی گلاب آدینه، مجید آقا کریمی، بهنوش طباطبایی و بهزاد عبدی ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان در تالار اصلی پذیرای دوستداران تئاتر است.

در تالار چهارسو هم نمایش ” ناتمام” نوشته هاله مشتاقی نیا و کارگردانی سیما تیرانداز ساعت ۲۰ به مدت ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۲ هزار تومان به صحنه خواهد رفت. امیر کاوه آهنین جان، محمودرضا رحیمی، رویا جاوید نیا، شایسته ایرانی، عرفان ابراهیمی و پردیس احمدیه بازیگران این اثر نمایشی اند.

” طعم آلوی جنگلی” عنوان نمایش دیگری نوشته و کار نوشین تبریزی است که با بازی رویا نونهالی، مریم بوبانی، ماه گل مهر، شیوا ابراهیمی، بهروز هداوند، محمدرضا مالکی و افشین سلیمانپور ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان در تالار سایه به صحنه می‌ رود.

نمایش ” پوتین های عمو بابا” نوشته و کار شهرام کرمی هم هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه و قیمت بلیت ۱۰ هزار تومان با بازی رویا افشار، یعقوب صباحی، سیروس همتی، پریسا مقتدی و پرهام دلدار در تالار قشقایی اجرا می گردد.

در کارگاه نمایش هم نمایش” مرز” نوشته و کار سیروس همتی و بازی خسرو شهراز، نادیا فرجی، جمشید صفری، اتابک نادری و قربان نجفی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۸ هزار تومان به صحنه می رود.

در چارچوب اجراهای محیطی مجموعه تئاترشهر نیز نمایش ” لاموزیکا ” نوشته مارگریت دوراس ( بازنگری متن برای اجرا: جلال تهرانی) و کارگردانی صادق ملکی با بازی صادق ملکی و آیه کیانپور ساعت ۱۷:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه و قیمت بلیت ۷ هزار تومان در کافه تریای تالار اصلی میزبان دوستداران تئاتر است.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.