تئاتر شهر کرج میزبان جشنواره فجر/ اجراها در کرج قانونمند شدند

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

تئاتر شهر استان‌ها/۳

مدیر تئاتر شهر کرج معتقد است، اجراهای عمومی پس از افتتاح تئاتر شهر کرج قانونمند‌تر از قبل شده است.

سید محمود سرباز مدیر تئاتر شهر استان البرز به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: تئاتر شهر کرج در سال ۹۱ افتتاح شد. این مجموعه که پیش از آن یک فرهنگسرا بود برای تبدیل شدن به مجموعه تئاتر شهر کرج مجهز به ابزار حرفه‌ای از جمله تجهیزات نور و صدا شد. هم اکنون این مجموعه دو پلاتو به نام‌های رودکی و فردوسی دارد که هر کدام از آنها ظرفیت ۵۰نفر را دارد . سالن اصلی تئاتر شهر هم ۱۰۰صندلی دارد و پلاتوها صبح‌ها به تمرین گروه‌های نمایشی اختصاص دارد.

او افزود: پیش از این هم تئاتر کرج فعال بود و هنرمندان بسیاری نمایش‌هایی را در غالب اجرای عمومی به صحنه می‌بردند اما از زمان افتتاح تئاتر شهر کرج این اجراها قانون‌مند شده است و از نظم خاصی تبعیت می‌کنند. کیفیت سالن‌ها هم حرفه‌ای است به طوری که در جشنواره سی‌ام فجر ما میزبان این جشنواره بودیم و در جشنواره پیش‌رو هم حضور ۳ نمایش بخش بین‌الملل تئاتر فجر در این استان قطعی است.

سرباز با اشاره به فعالیت‌های اخیر تئاتر شهر البرز گفت: هم اکنون یک اثر در حوزه تئاتر کودک و نوجوان به روی صحنه است که با استقبال خوبی مواجه شده است ضمن این که می‌توانیم صبح برای مدارس سطح کرج هم اجرا داشته باشم.

سرباز ضمن اشاره به کمبودهای سخت افزاری افزود: گرچه سالن‌ها مجهز می باشند اما نیاز دارد که مدام به آنها رسیدگی شود و به دستگاه‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند.

 

انتهای پیام/

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.