تائید سفر کروبی به کاشان

جام جم آنلاین: در حالی که رسانه های بیگانه وضد انقلاب از حصر وزندانی شدن مهدی کروبی حکایتها تعریف می کنند فاطمه کروبی، همسر شیخ مهدی کروبی سفر وی به کاشان را تائید کرد.

فاطمه کروبی در مصاحبه با سایت ضد انقلابی “روزآنلاین” ضمن تائید سفر مهدی کروبی به کاشان وبا بیان اینکه ماموران حفاظت آقای کروبی محترم و متین هستند گفت:ممکن است احساس کرده اند هواخوری و این سفربرای حاج آقا لازم است.

وی گفت:من چهارشنبه حاج آقا را دیدم. وضع روحی شان که خیلی خوب است؛ روحیه بسیار بالایی دارد .

 فاز جدیدی جاسوسی آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در حال برنامه ریزی برای ارتقای عملیات های جاسوسی خود علیه اهداف دارای اولویت بالا، از جمله جمهوری اسلامی ایران است. این طرح در قالب برنامه سازماندهی مجدد نیروهای اطلاعاتی آمریکا انجام می گیرد که هفته گذشته از سوی «لئون پنه تا»، وزیر دفاع آمریکا تصویب شد.

 روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» امروز ضمن نقل این خبر نوشت : این واحد جدید که «سرویس پنهانی دفاعی» نام دارد، در همکاری نزدیک با سازمان جاسوسی این آمریکا (سی. آی. ای) عمل خواهد کرد.

این طرح جدید از کلید خوردن فاز جدیدی از برنامه های جاسوسی بین المللی آمریکا حکایت دارد. خبر وجود چنین طرحی در شرایطی منتشر می شود که طی هفته های اخیر اخباری از کاهش فعالیت های جاسوسی آمریکا در ایران به دلیل اقدامات ضدجاسوسی کشورمان منتشر شده بود.

اعتراف به شکست تحریم‌

کارشناسان غربی اذعان کردند ، تحریم‌های غرب علیه ایران به نفع سیستم حمل و نقل بومی نفت این کشور تمام شده و منجر به توسعه آن شدند .

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی اذعان کرد: بخاطر تحریم‌های بین‌المللی بر ضد ایران، ذخایر نفت این کشور بر روی دریا در حال افزایش است اما به هر حال این تحریم‌ها فرصتی برای سیستم حمل و نقل نفت ایران بوده است که نشان‌گر آثار متفاوت افزایش فشارها بر ایران است.

بنابراین گزارش ، نیمی از نفتکش‌های بزرگ متعلق به شرکت ملی نفتکش ایران در حال حاضر به‌جای صادرات نفت ، به ذخیره نفت اختصاص یافته‌اند . شرکت ملی نفتکش ایران در نظر دارد تا ۱٫۲ میلیارد دلار به توسعه ناوگان دریایی خود اختصاص دهد تا تحریم‌های غرب بر ضد حمل و نقل نفت ایران بی‌اثر شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.