تابستان را با این بازی‌ها با پایان برسانید

اردیبهشت ۱۴۰۳

با توجه به کم بودن بازی هایی که این روزها در بازار می باشند و درحالی که تابستان نفس های اخرش را می کشد تصمبم گرفتیم تا به معرفی اجمالی بازی‌هایی که عرضه آن‌ها در شهریور قطعی شده است، بپردازیم.

 به گزارش مجله شبانه ممتاز نیوز، عرضه بازی‌های این ماه از دیروز آغاز شده است، به طوری که در این روز عناوینی مانند Castlevania: Lords of Shadow برای ویندوز، Killer is Dead برای PS3 و Xbox 360 ، بازی Lost Planet 3 برای ویندوز، PS3 و Xbox 360 انتشار یافته‌اند. امروز هم شاهد عرضه رسمی Brothers: A Tale of Two Sons برای ویندوز بودیم.

Lost Planet 3 بازی بسیار پر هزینه Capcom یکی از شاخص‌ترین بازی‌های عرضه شده در شهریور ماه امسال محسوب می‌شود. در حالی که نسخه‌های پیشین این بازی در حد بازی‌های متوسط باقی ماندند، این بار Capcom تمام توان خود را به کار بسته است تا این بازی شوتر سوم شخص، به موفقیت دست یابد.

فردا دارندگان رایانه‌های مکینتاشی می‌توانند بازی موفق و خوش امتیاز BioShock Infinite را به همراه تمام DLCهایش برای رایانه خود تهیه کنند.

دارندگان Xbox 360 و PS3 که سه سال پیش عنوان Arcania: Gothic 4 را در ویندوز تجربه نکرده‌اند، روز جمعه می‌توانند این بازی به روز رسانی شده را برای کنسول خود تهیه کنند. این بازی یک عنوان اکشن – نقش‌آفرینی است. در همین روز Painkiller: Hell & Damnation نیز برای این دو کنسول به بازار می‌آید، در حالی که نسخه ویندوزی آن سال پیش عرضه شده بود. برای PCبازها نیز عنوان War for the Overworld برای اجرا در ویندوز، لینوکس و مکینتاش به عرضه عمومی گذاشته می‌شود. این بازی یک بازی استراتژیک بلادرنگ است.

در دوازدهم شهریور ماه عنوان شگفت‌انگیز Total War: Rome II برای اجرا در ویندوز به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. این بازی که می‌تواند بهترین بازی این ماه یا حتی بهترین بازی سال باشد، یک استراتژی نوبتی است که در ادامه عنوان فوق موفق Rome ساخته شده است.

علاقه‌مندان به بازی‌های شرکت بلیزارد می‌توانند در همین روز عنوان Diablo III را برای اجرا در PS3 و Xbox 360 تهیه کنند. در حالی که چند ماهی نیز از برداشته شدن تحریم‌های این شرکت علیه بازیکنان ایرانی می‌گذرد.

Rayman Legends عنوان دیگری است که در این روز برای علاقه‌مندان به سبک پلتفورمر برای اجرا در کنسول‌های Wii U ،Xbox 360 ،PS3 ،Vita و ویندوز عرضه می‌شود. این بازی یک بازی کارتونی است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد.

در ۱۳ شهریور ماه بازی کلاسیک Castle of Illusion Starring Mickey Mouse برای اجرا در ویندوز عرضه می‌شود. این بازی ۲ و نیم بعدی، دوباره‌سازی عنوانی کلاسیک است که ۲۳ سال پیش توسط شرکت سگا ساخته شده بود و در آن زمان موفقیت بسیار زیادی به دست آورده بود. در آینده نسخه‌های Xbox 360 و PS3 این بازی نیز به عرضه عمومی گذاشته می‌شوند.

علاقه‌مندان به بازی‌های ژانر وحشت می‌توانند عنوان Amnesia: A Machine for Pigs را در ۱۹ شهریور ما برای اجرا در ویندوز، لینوکس و مکینتاش تهیه کنند. این بازی در ادامه نسخه پیشین این مجموعه و در سبک تلاش برای بقا ساخته شده است. نسخه پیشین این بازی عنوان ترسناک‌ترین بازی طول تاریخ را از بسیاری از مجلات و سایت‌های شناخته شده بازی دریافت کرده بود، اگر چه سازنده بازی معتقد است نسخه جدید، از قبلی ترسناک‌تر است.

بازی DuckTales: Remastered دومین عنوان کلاسیکی است که باز از ۲۳ سال پیش به عالم بازی‌های امروزی بازگشته است. این بازی نیز یک عنوان پلتفورمر با گرافیک ۲ و نیم بعدی است. نسخه‌های Xbox 360 ،Wii U و PS3 این بازی ۵ ماه پیش عرضه شده‌اند و اینک ویندوز نیز میزبان این نسخه جدید خواهد بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.