تابستان ۲۰۲۴ سینماهای جهان ˝قرمز˝ می‌شود

۱۸اردیبهشت،

با بازی آنتونی هاپکینز و بروس ویلیس

دومین قسمت فیلم سیمایی ˝قرمز˝ با کارگردانی دین پریسوت و نقش‌آفرینی برویس ویلیس و سر آنتونی هاپکینز تابستان سال‌جاری در سینمهای جهان روی پرده می‌رود.

به گزارس سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از موفقیت اولین قسمت فیلم سینمایی قرمز با کارگردانی رابرت اسونت و هنرنمایی برویس ویلیس و مورگان فریمن در سال ۲۰۱۰ میلادی، و بر اساس سیاست معمول سال‌های اخیر کمپانی‌های فیلمسازی هالیوود، ساخت قسمت دوم فیلم “قرمز” با کارگردانی دین پریسوت برای اکران در سال ۲۰۲۴ میلادی آغاز شد.

فیلمنامه دومین قسمت اکشن کمدی– جنایی “قرمز” را همانند قسمت اول آن، اریک هابر و جان هابر به صورت مشترک نوشته‌اند و پس از مشخص شدن عوامل و بازیگران آن ساخت “قرمز۲” در اواسط سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شد.

داستان “قرمز۲” همانند قسمت اول دربارهٔ یک مامور بازنشسته سازمان سیا (فراک موسز) با بازی برویس ویلیس است که با کمک شخصیت‌های تازهی که آنتونی هاپکینز و فرانک سیناترا ایفاگر نقش آنها می باشند، مامور می‌شوند تا یک آدمکش حرفه‌ای و خطرناک را که به یک سلاح بسیار خطرناک هسته‌ای قابل حمل دسترسی پیدا کرده را دستگیر کنند که در این بین…

به نوشته مووی دیلی، در فیلم اکشن جنایی “قرمز۲” که صحنه‌های آن در شهرهای تورنتو، مونترال، لندن، مسکو و پاریس فیلمبرداری شده، بازیگران سرشناس و شناخته‌شده‌ای همچون برویس ویلیس، کاترین زتاجونز، سر آنتونی هاپکینز، مری لوئیز پارکر، جان مالکویچ، هلن مرین، بیانگ هان لی، دیوید توئیس، نیل مک‌دون، تیتسو ولیور، پائول هاپکینز، گریک هاگون و ایکسویر لارنت بازی می‌کنند.

فیلم “قرمز۲” که توسط کمپانی‌های دی.سی انترتیمنت، دی بوناونترا پیکچرز و اتالون فیلمز تهیه و تولید شده، روز ۱۹ ماه جولای ۲۰۲۴ میلادی (۲۸ تیرماه) در سینماهای سراسر جهان روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.