تابش: خاتمی صراحتا اعلام کرد که حاضر است برای گناه ناکرده عذرخواهی کند

محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس، در خصوص گزینه‌های مطرح از سوی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات آینده اظهار داشت:‌ ممکن است برخی افراد موضع خود را مطرح کنند ولی هنوز تشکل اصلاح‌طلبان و موثرین در این جریان تصمیمی در این رابطه نگرفته‌اند.
وی افزود: افراد موثر در جریان اصلاحات در مورد این مسئله که آیا موانع برای حضور در انتخابات برطرف شده یا نه و اینکه آیا تضمینی وجود دارد تا بتوانند کاندیداهای خود را وارد عرصه کنند، به جمع‌بندی نرسیده‌اند، بر همین اساس اگر از کاندیدایی هم سخن به میان می‌آید نشات گرفته از رایزنی‌های فامیلی و خانوادگی و درونی است.
این نماینده مجلس در خصوص احتمال حضور سید محمد خاتمی در انتخابات آینده گفت: آقای خاتمی به عنوان یک شخصیت دلسوز نظام و اسلام وانقلاب دغدغه حضور مردم در انتخابات را دارد. در مقطع کنونی هر چه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، برای کشور تعیین کننده‌تر خواهد بود ولی باید به هر حال لوازم حضور هم فراهم شود.
تابش اضافه کرد: آقای خاتمی نگران برخی برخوردها هم هست ولی صراحتا هم اعلام کرد که حاضر است برای گناه ناکرده عذرخواهی کند تا جو و شرایط طوری شود که مملکت از این وضعیت نجات پیدا کند و با حضور و مشارکت مردم جو خوبی در کشور حاکم شود.
/۲۹۲۹۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.