تابش خواستار تدوین برنامه‌ای عملی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شد

۸فروردین ۱۳،

tabesh.jpg

همزمان با آغاز سال تازه، نماینده مردم اردکان از چند خانواده تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) بازدید و جویای احوال آنان شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدرضا تابش در این دیدارها با تبریک سال تازه و احوالپرسی از آنان و وضعیت توجه به مددجویان و اشخاص تحت تکلف، از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی برای رسیدگی به اقشار آسیب پذیر جامعه تشکر کرد و گفت: کمیته امداد نهادی است که نهال آن بدست امام(ره) غرس شد و از پشتوانه ایشان و رهبری انقلاب بهره‌مند است. از طرفی مردم نیز بطور مستقیم و غیرمستقیم به این مجموعه کمک می‌کنند که نشان از اعتماد و ارزشی است که قائل می باشند. همچنین دولت و مجلس نیز در تقویت این نهاد تلاش دارند.

وی تصریح کرد: مجموعه این حمایت‌ها و ظرفیت‌ها سبب شده تا انتظار اقدامات وسیع‌تر و ماندگارتر را از این نهاد حمایتی برای مددجویان داشته باشیم که در این راستا استفاده از ایده‌های تازه و تحول زا نقش مهمی در رسیدن به این امر ایفا می‌کند.

تابش با بیان این‌که «صحبت از توانمندسازی مددجویان مدت‌هاست که به انحای مختلف مطرح است» خواستار تدوین برنامه‌ای عملی و واقع‌بینانه با زمان بندی مشخص برای اشخاص تحت پوشش شد تا بدین ترتیب به اهداف اصلی این نهاد که مورد نظر حضرت امام (ره) بود جامه عمل پوشیده شود.

نماینده مردم اردکان همچنین با بیان این‌که «برای اشخاص تحت پوشش در سطح شهر و روستاهای اردکان ۸۲ واحد مسکونی احداث و یا در دست ساخت می‌باشد» از کسب رتبه اول جذب اعتبارات اشتغال کمیته امداد اردکان بین ادارات استان در سال‌های ۹۰ و ۹۱ خبر داد و خواستار هدایت اعتبارات و کمک‌های جذب شده از صنایع شهرستان در جهت کم شدن مشکلات اقشار آسیب پذیر و توانمندسازی پایدار آنان شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.