تابلوهای اطلاع رسانی موزه دارآباد ساماندهی می شود

۱۵اردیبهشت،

مدیر موزه طبیعت و حیات وحش دارآباد گفت: مسئولین دارآباد در تلاشند تا با بهره گیری از مشاورین متخصص، مواد با کیفیت و روش برتر، موزه را به تابلوهای اطلاع رسانی به روز تجهیز نمایند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ لوائیان افزود: تلاش شده است که تابلوهای اطلاع رسانی به روز، ماندگار و همسطح با موزه های معتبر ایران و حتی جهان با قابلیت استفاده همگان تجهیز شوند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه موزه نهادی فرهنگی و آموزشی برای کلیه ملل، سنین و با هر سطح از دانش است و از طرفی چگونگی و کیفیت انتقال دانش و اطلاعات امری خطیر و حائز اهمیت است، مسئولین دارآباد بر آن شدند تا گامی بزرگ در راستای تحقق بخشیدن به این مهم بردارند.
لوائیان در ادامه تصریح کرد: موزه دارآباد، در راستای تکمیل نمونه های ماهی موزه خلیج فارس، تعدادی ماهی آب شور و شیرین تهیه کرد.
وی اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری، تعدادی نمونه ماهی به صورت تثبیت شده و مربوط به ماهیان آبهای شور و شیرین ایران که جهت رویت کارشناسان سفارش داده شده بود، از لحاظ کلیه پارامترهای کارشناسی مورد بررسی دقیق قرار گرفت و سرانجام پس از تائید به آرشیو موزه خلیج فارس اضافه شد.
لوائیان عنوان کرد: این ماهیان شامل بادکنک ماهی پشت سیاه، خفاش ماهی، کفال پشت سبز، حلوا سفید، کوسه باله سیاه، جعبه ماهی، ماه ماهی و سنگسر چهار لکه است. /ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.