تاثیر مثبت تحریم ها بر صنعت خودروسازی در بلند مدت

تاثیر مثبت تحریم ها بر صنعت خودروسازی در بلند مدت کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه ضمن مثبت ارزیابی نمودن تبعات ناشی از افزایش فشارهای سیاسی حاکم بر مسائل اقتصادی ، گفت: بر خلاف برداشت اولیه اذهان عمومی در خصوص اثرات ناشی از اعمال تحریم ها بر کشور، می تواند اثرات و نتایج مثبت و ارزنده ای را برای صنایع کشور خصوصاً صنعت خودروسازی در بلند مدت به همراه داشته باشد. به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.
اخبار خودرو – فروش اقساطی خودرو

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. محمد:

    جدای از مسئله بی کیفیتی ساخت و قیمت چند برابری در مقابل ارزش واقعی موضوعی بس مهم تر و قابل تامل وجود دارد و آن موضوع اینست که با نگاهی دقیق و آماری متوجه خواهید شد تعداد کشته هایی که فرغون های داخلی از مردم صبووور ایران گرفته اند به مراتب هم بلحاظ تعداد و هم در فجیع بودن نوع کشتار به مراتب بیشتر و وحشیانه تر است .. حداقل داعش موضع خود رو در مقام دشمن مشخص کرده اما این خائنین در لوای دوست به مال و جان مردم دستبرد میزنند .. هدف از ایجاد کمپین کاهش قیمت نیست … ورشکستگی است ان شاالله

  2. احمد غول تشن:

    حتما دوباره خودرو گران میشود خدا بدادمون برسه راستی ال نود الان چنده؟۳۵ میلیون خودمون روبرای ۵۰ میلیون به بالا آماده کنیم چون خودروی ساخت فرانسه مونتاژ داخله!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.