تاجیکستان با ۱۳ استقلالی، ۶ تایی شد

این مطلب در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری پرگل توانست تاجیکستان را شکست دهد.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران در مسابقه ای تدارکاتی به مصاف تاجیکستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک حریف را شکست داد. ملی پوشان ایران که یک هفته بعد باید در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان بروند، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف تاجیکستان رفتند. کارلوس کروش در این مسابقه از بازیکنان ذخیره اش استفاده نمود تا آن ها را هم تست کند. شاگردان این مربی پرتغالی در دقیقه ۹ توسط قاسم دهنوی به گل رسیدند. سه دقیقه بعد هم یعقوب کریمی دومین گل ایران را به ثمر رساند تا نوید یک مسابقه پرگل را بدهد.

قاسم دهنوی در دقیقه ۳۲ دومین گل خودش و سومین گل تیم ملی را به ثمر رساند. یعقوب کریمی هم در دقیقه ۳۳ گل دوم خودش و گل چهارم ایران را زد. نیمه اول با این ۴ گل به پایان رسید.  تیم کروش در نیمه دوم هم دست از گلزنی برنداشت. احمد حسن زاده در دقیقه ۴۹ در یک موقعیت تک به تک پنجمین گل ایران را زد. در دقیقه ۶۷ سرانجام پای بازیکنان تاجیکستان هم به گل باز شد. این گل روی یک صحنه مشکوک به آفساید زده شد اما از آنجا که در نهایت تاثیر بسیاری نداشت، مورد اعتراض تماشاگران و اعضای کادر فنی تیم ملی ایران قرار نگرفت. آخرین گل این مسابقه پر گل هم به نام علیرضا عباسفرد ثبت شد که در دقیقه ۸۸ دروازه تاجیکستان را باز نمود.

مسابقه ایران و تاجیکستان گرچه پرگل بود اما سرعت بسیاری نداشت و با اشتباهات بسیار بازیکنان دو تیم همراه بود. مخصوصا مهاجمان ایران در این مسابقه بارها موقعیت از دست دادند.

تیم ملی تاجیکستان در این مسابقه برای اولین بار در تاریخ فوتبال خود توانست دروازه تیم ملی بزرگسالان ایران را باز کند. چند وقت پیش هم ایران برای اولین بار از لبنان گل خورد و حتی نتیجه را هم به این تیم واگذار نمود.

تیم ملی تاجیکستان در حالی چنین شکست سنگینی را متحمل شد که ۱۳ نفر از بازیکنان حاضر در لیست ۱۸ نفره این تیم، عضو باشگاه استقلال تاجیکستان می باشند. استقلال قوی ترین تیم لیگ تاجیکستان است.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.